Alla inlägg den 1 maj 2012

Av erica - 1 maj 2012 23:50

han har pillat på öronen under kvällen och sover nu också med en hand för örat... hoppas inte han har aj aj...

han halv vaknade också just och var lite små lessen...

mammas lilla plutt  


   

Av erica - 1 maj 2012 20:16

var bara en kort prommis med doggen..


Av erica - 1 maj 2012 16:25

TUR man slapp skiten i år!! barnen har 5 ballonger hemma!! så då sa jag att vi inte åker till torget nåt i år... brukar endå aldrig köpa ballonger där, men endå... dom säljer bara SKRÄP där... lika bra att hållas hemma så inget nytt skräp flyttar in   


bilden lånad från vbl  

Av erica - 1 maj 2012 16:08


           

Av erica - 1 maj 2012 16:00

blev typ skitsvettig...


Av erica - 1 maj 2012 01:42

VAPPEN! 

eller... var iaf vappen för några timmar senn, nu sitter man uppe mitt i natten och det har hunnit bli 1 maj REDAN...


nåja, men vappen iaf... åkte efter tösen till dagis till halv 3, senn iväg till stan, skulle köpa pärl grejjs  


Benjamin busas innan vi kommer oss iväg  

BUSFARBRORN!  


han tycker mamma är jobbig som hela tiden viftar med kameran...  

(mobilen)


tösen åker brum brum på prisma! var nog Benjamins, men dom bytte om lite mellan varven...


Benjamin står och väntar på sin tur...  


FINALLY!!  


och medan dom funderade vem som skulle köra bilen, kollade jag på söta skor  


 

MEGA GULLIGA!! hihi


denna fina sak hittade jag på anttila... skulle gärna ha köpt den, men ingen aning vart jag skulle lägga den, så jag sket i det... fin var den iaf!!


när jag gick förbi sisustus in såg jag dessa fjärills grejjs som hängde, supersöta!

=vill ha=

tyvärr blev det dålig bild... IN hade stängt också så hann inte dit.. (hade heller inte tänkt gå dit)


köpte inte mkt istan, skulle dit främst för att köpa denna grej 

massa ideér!!

både jag & Isabelle gillar att pärla, nåt vi gör TILLSAMMANS   uppskattas av oss båda två!

köpte också 1000 st neon rosa pärlor...

och en platta utan "mönster" som man kan fixa vad man vill på!

sååå, så har vi firat vappen, vi har PÄRLAT. och roligt har vi haft

bla fixat dessa:

Isabelles

mina

får väl va allt för idag...

      



                 

Ovido - Quiz & Flashcards