Alla inlägg den 3 maj 2012

Av erica - 3 maj 2012 23:55

fan!! hinner inte gå några längre prommisar vissa dar.. ikväll var det stan & förut idag lekte vi ute istället...

kan ju inte bara tänka på mej själv heller ju   

nåja, men jag tänker såhär... huvudsaken jag får lite motion iaf... bättre än ingen alls... eller hur?


Av erica - 3 maj 2012 23:29

idag hade vi nog det när vi var ute och gungade efter dagis!! inte varmaste dagen.. men endå att stå i solen och gunga..ahhhhh MYYYS!!!


UNDERBART med vår!!!


när Isabelle kom hem från dagis idag såg jag att hennes lenkki tåssor hade gått sönder...?!

så var nog bara att åka till stan och köpa nya...

blev halpa halli   tjejen var nöjd med dom, så varför åka och kolla till en massa andra ställen!


såna här tjejiga fina skor blev det  


var också till citymarket stenhaga och hämtade ut mitt smart post paket, måste bara säga att jag diggar smart posten!!! bästa dom kommit på, på länge!!


TUMMEN UPP  

       

Av erica - 3 maj 2012 00:39

tja vad säger man... spännande mellan varven nog...


  )    

Ovido - Quiz & Flashcards