Alla inlägg den 10 maj 2012

Av erica - 10 maj 2012 20:37

blev en liten foggy prommis med killen i kärran sådär på kvällskvisten  


 

Av erica - 10 maj 2012 01:06

eftersom jag kom hem först halv 9 ikväll orkade jag inte med nån längre promenad idag... (också pga typ ösregn )men jag tänker såhär =bättre än ingen promenad alls ialla fall=   


Av erica - 10 maj 2012 00:06

idag kom första delen av mumin kläderna ut på LINDEX... och beställde just lite   


dessa 3 saker!!

kommer mera nästa vecka  


idag har det varit full rulle hela dagen... pust!  

rådgivningen (bvc) som tog LÄÄÄNGE (brukar ju göra det, för fastnar ju alltid i käften där   haha)

tog nästan 2 timmar! fniss

rådgivningstanten tyckte Isabelle var så DUKTIG på ALLT! var jätte roligt att höra... tycker ju själv hon är duktig, men att nån annan säger det nångång skadar ju inte heller  

så fick hon 6 års sprutan... var ju ingen hit, men nu är det ju ÖVER!!

nästa spruta är då hon är 14-15 år!! JISSES...


min underbara 6 åring  


min underbara 2 åring  


 

         


senn efter bvc fick vi skynda som bara den till dagis, där hade vi föräldrasamtal... och det drog också ut på tiden, för också där fastnade jag med käften  

jag är OMÖJLIG!! haha

där fick vi också höra hur duktig flicka vi har!!  

och såå himla konstnärlig fick vi också höra!! åh vad sånt värmer i mamma hjärtat!  

min duktiga lilla flicka  

fick också höra att Isabelle är väldigt poppis på dagis, att alla vill leka med henne!  

STOLT mamma kan jag lova!!  

blev massor med hjärtan här, men är fylld av KÄRLEK  

  

Benjamin däremot var inte fylld av kärlek på samtalet... han skrek och var sååå lessen...

stackars liten, till sist somnade han i pappas famn  


  KÄRLEK  


senn var jag och hjälpte syrran köpa cykel, en TANT cykel!!              




   



     

Ovido - Quiz & Flashcards