Alla inlägg den 11 maj 2012

Av erica - 11 maj 2012 00:28

jag som trodde vår kvälls prommis skulle göra susen... men nepp, här e killen vaken ännu ! ? !   

ibland har jag en nattbebis... okej han e ingen bebis, men min bebis kommer han vara läääänge... så de så!

ja, ibland har jag en nattbebis, men för det mesta nuförtiden sover båda barnen BRA, men emellanåt har Benjamin natt jobb tydligen  

nå, det är sällan, så är inget jag tar problem på...

(just nu står han på sitt huvud i sängen!!!)

hahah  


nåja, han sover desto bättre nästa natt då!!


denna har jag pärlat idag... blev en urkass bild, men ska iaf föreställa snorkfröken

(mumintrollen)


Isabelles nalle


Isabelles


och lite nytt sött som finns på lindex...  


denna är ENORMT söt, men eftersom bamse har största storleken i 116  så skipar vi denna...

kortärmat i 116 passar tösen än, men känns onödigt..


nu somnade lill killen... men Isabelle däremot verkar sova dåligt, hon svänger sej hela tiden & sätter sej upp och sitter emellanåt... men endå sovandes!? hmm...


nåja, till nästa lindex "objekt"  


denna också supersöt!! men som sagt 116...


 

denna skulle va megasöt åt lill killen


eller denna...


 

nästan så jag gillar den blåa bättre endå...

MEN är mest bara mamma som gillar smurfarna.. inte kidsen so much  


  


   


    

Ovido - Quiz & Flashcards