Alla inlägg den 2 maj 2012

Av erica - 2 maj 2012 23:48

idag blev det bara "nattrundon" på hela dagen... suck!!! MEN bättre än inget... endå...


Av erica - 2 maj 2012 23:20

men.. nu är det ju inte det.. men ångra sej får man ju! OCH DET GÖR JAG!!!


denna stugan står mej varmt om hjärtat!!

här har ju jag typ växt upp! lärt mej cykla... osv...

VARFÖR köpte vi inte stugan... nåja, var nog endast pga. totalrenoveringen... vi har inte tid med nåt sånt... och heller inte råd att nån skulle fixa det... SUCK!

ibland är det SURT!

får nöja med att gå promenader/köra förbi nu då bara....  

VARJE gång tar det ont i hjärtat... att det inte är vårt (gambä fammos, men var det hennes var det allas typ!)


gambä stugon   fammos hus (som numera är eftis =snyft=!!!!) och isabelles dagis!!

TÄNK så nära till dagis hon hade haft...

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


känner mej negativ just nu...  


därifrån har man sååå många fina barndomsminnen...  


att fammo sålde tog mej hårdast!!! och min faster Caroline...

nej fan... nu släpper vi det där...  


lägger in bilder som gubben fotat när han pysslat med lilleman 


ritar såå fint  




undrar om Benjamin fick "leidon"  ??


tihi...

denna pysslade jag med igår! idag pärlade jag en cupcake, men har inte orkat fota den... får göra det en annan dag! hihi

ROLIGT att pärla!!  

           


        

Av erica - 2 maj 2012 17:32

nytt som kommer snart till lindex!! MUMS


                 


OMG säger ju jag då!!!! massa fint juh!!


dessa kommer det nog bli tippar jag...


= bild nummer 2 (nästan sötare än ettan)

= bild nummer 3

= bild nummer 7 (mysigt söt)

= bild nummer 8 (syskon matcha lite granna va  )


då får vi ju inte glömma dessa!!


 

dessa två är ju ett MÅSTE!!  


även denna ska jag köpa...


på "tulossa" finns också en super söt "handduk"




bara att konstatera, jag älskar lindex    

Ovido - Quiz & Flashcards