Alla inlägg den 15 maj 2012

Av erica - 15 maj 2012 23:26

blev en stressig eftermiddag idag... fick meddelande från stass bibban att Belles barbie wii spel hade kommit och det ville jag ju hämta direkt då   men hon har ju inte hunnit spela det ännu, vi åkte från vårfesten först 19.40!!    


Mamma & Benjamin på bibban  


vårfesten (vid skolan och klättrar)




  



roligt hade dom  


bumbi & pappa rutchar


belle bus klättrar


 

gungaaaa  




senn kom barnen igång och började leka med Freja (isabelles bästis) och hennes lillebror Alvar (som också är född dec -09  )

och dom hade sååå roligt, men då glömmer ju jag att fota!!! GAAAAH!!

men höns mamma som jag är, då det gick så villt till glömde jag nog min telefon...  


då vi kom hem var det glada frassar som väntade på "mamma" Belle  


sötnosar!!!


Benjamin vill också va med  


imån är sista dagen på dagis och senn 4 dagar ledigt!! HÄRLIGT!!

Gubben har också ledigt...


   

      



                  

Av erica - 15 maj 2012 00:33

för underbar katt alltså   


LOL


söt bild  

tyvärr lite mörkt i rummet bara...


idag har vi haft en INNEDAG!! har ju varit ÄCKLIGT väder ute...

blåst 17m/s och regnat... uggh! men en bibba tur tog jag... och tösen & mommo mot kvällen, det var mysigt! Lillebror fick stanna hemma och elda med pappa (dels för att hans halare inte torkat efter tvättningen  )

nu har vi många nya böcker att läsa igen!


NAJS NAJS

  

Av erica - 15 maj 2012 00:14

blev en natt prommis i STORMEN idag... har inte velat gå ut och gå innan för då regnade det också...


Ovido - Quiz & Flashcards