Alla inlägg den 12 maj 2012

Av erica - 12 maj 2012 20:54

tog en vilodag igår, men idag kom jag igång igen... lite svindligt idag dock...   


Av erica - 12 maj 2012 00:30

fast jag är äckligt trött, sov typ 3 timmar förra natten! urk...


var på morsdagsfrukost till dagis imårse, sååå mysigt  


fick också min morsdags present av tös redan idag!


gullegumman  


efter dagis blev det stan som vanligt på fredagar  

har bara blivit nåt vi gör... nåt båda barnen ser fram emot också!


hade nästan fullt häfte till br (bara 2 märken som fattades) så fick 4,80 rabatt på pärlorna jag köpte!!  

SÅNT GILLAR VI!!


kostar i vanliga fall 9,99 men jag köpte den för 5 och nånting!!

NAAJS!!


men fanns inga beige i denna låddan, så då köpte vi dom skillt... och ännu en till påse  


 

så vi kom därifrån med 12000 pärlor!! hehe


Benjamin har tjatat om ett mumin hus han sett på halpa halli så då fick han det


fick ju båda barnen nåt dom ville ha!  


barnen nöjda, mamma nöjd! PUNKT.


då har vi ju pärlat lite idag också...såklart  


dessa har jag pillat ihop


tutten/nappen har både jag & tösen fixat...

mösset & nån turkiet grej har tösen fixat!

vad är det med folk och TURKIET just nu????

fattar noll....


spindel som tös fixat på dagis, den är sååå enormt söt!

tycker INTE lillebror han e totalt LIVRÄDD för den! han total vägrar gå förbi den... hihi

rätt sött... hoppas bara inte han får mardrömmar om den...  


        



      

Ovido - Quiz & Flashcards