Alla inlägg den 5 maj 2012

Av erica - 5 maj 2012 01:31




KÄRLEK


Av erica - 5 maj 2012 00:15

idag har jag pärlat lite igen... tycker ju det är sååå avkopplande på nåt sätt   


cup caken pärlade jag i förrgår (har inte orkat stryka den än...)

och idag pärlade jag hello kitty & en söt liten pony häst  

Isabelle älskar dom jag pärlar! hihi


var ju till fantoy idag (igen) och köpte en till sånhär platta... så nu har vi 2! 

har haft innan, men när jag hade storstädning kastade jag bort dom!!? undrar hur jag tänkte då...?!

men nu har vi i varje fall 2 nya, och dessa åker INTE i råskis!!!

och inga andra pärl plattor heller för den delen...



   

Kung Mozart har ett favvo ställe att ligga på, i en ikea grej som hänger (många barn brukar bla ha gosedjur i dom, men vi har mössor, halsskydd, vantar....i denna)

och den längst ner (med vantarna) där ska han ligga!! sådär gör vita frassen också !!

verkar va ett favvo ställe dom har  

"katt trädet" duger inte   FAST det är betydligt mjukare & finare... och allt möjligt...  


nöjdaste katten ever typ  


igår shoppade jag en sak på hobby hall... eller eg. två...


leksaken åt barnen var REA över 50% nedsatt så kunde inte motstå det lixom...


Iaf Benjamin kommer gilla att leka med detta... men tror även tösen kommer gilla det!


och denna till mej själv! ingen aning var jag tänker ha den... men det återstår att se  

går ju också att skicka tillbax om jag skulle ångra mej...

men leksaken ska vi iaf ha!


       

Ovido - Quiz & Flashcards