Alla inlägg den 24 juni 2011

Av erica - 24 juni 2011 22:42

lägger såhär snabbt in en bild på köket... inte 100% färdigt än dock... men typ   ett helt vanligt kök! inget märkvärdigt.


 

Av erica - 24 juni 2011 13:51

glad midsommar!


här städar jag... och gubben håller på med "små pyssel" i köket...

vann också imorse marimekko gardin kappa på huuto   NAJSIGT!


  fan så snygg!!!


nu ska jag fortsätta städa här.... kul... NOT! men är stökigt efter all renovering!

Av erica - 24 juni 2011 02:14

beställde just söta mössor åt gullegrisarna... samma som pieni pipopuoti har, typ!


         


jag och mössor... men tycker ju sååå mycket om mössor juh!

tycker om ALLT som har med barn att göra, lättare att säga så  

jäjä, nu skall jag försöka va lugn med shoppingen åt barnen ett tag igen! 


GO NATT

Av erica - 24 juni 2011 00:47

JAG KLARADE DET!!!!

och har , för att vara helt ärlig, inte varit så svårt alls...

ska bli spännande att väga sej imån... men tippar nog inte jag gått ner nästan nåt alls! då blir man ju lite besviken men... återstår ju att se!!


har också idag varit hos mommo! puuuuuuuuuuuuust är så tungt att va borta hemifrån hela tiden... speciellt då man märker på dom små att det är tungt! då blir dom irriterade... så smittar det av sej osv ...


men nu är köket såpass färdigt att jag har börjat plocka upp lite i skåpen redan! jeeeej!! LYCKA!!

köksbordet på plats.... så lycklig man kan bli av en sånn liten grej  

imorgon ska vi fortsätta, fast det är MIDSOMMAR... men vi får ju gäster mot kvällen, så måste ju fixa det lixom! kan ju inte ha ett stökigt kök då!  


idag hamnade vi av nån anledning på LINDEX i stan... (inte GW) och jag som FÖRSTÅSS beställde igår... haha

dom hade båda sakerna jag beställde! rätt storlekar... suck!

nåja, men hittade en t-shirt åt killen på rea... som var röd och fin! vet inte eg om en kille kan ha den, men funkar nog!    

och Isabelle fick 7 halsband som lindex själv fixat ihop... säkert nåt som inte hållits i orginal förpackning som dom "fixat om"


 

vad är det för grej med mej och RÖTT?! stackars min son som får ha massa rött   nej men skämt åsido... han har nog mest blått & grönt! eller eg.

mest turkost!    tror ju inte han bryr sej så mkt än   


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards