Alla inlägg den 3 juni 2011

Av erica - 3 juni 2011 23:37

älskar fredagar... mycket också för att det är godis dag   

(Belle bestämde hon ville ha fredag som sin godis dag då hon var typ 3 år!) 

men också älskar jag fredagar för att man har hela heljen framför sej... det är ju sjukligt hur fort en helj går egentligen...


idag har mommo varit här (min mamma) så roligt då hon kommer på besök  

och barnen gillar det! (tur nog  )


då gubben kom hem idag åkte jag å mommo på en liten rutt... blev plantagen och träffa en tant, som köpte nånting av mej som jag hade ut på findit...  

alltid skönt att slippa nåt!!

senn citymarket (stenis) , posten vid piffi, ABC & senn s-market (sepis)

jag var själv och köpte wc skylten idag!! hade glömt att säga det åt gubben före sent idag så...

men nu har jag den!! WIHOO  


   har ju den inte upphängd än, så den e inte lika fin då, men me like!!!


från posten kom det från lekmer...diinglisarna åt barnen, dom blev jätteglada!! nåt skojjigt då dom har feber iaf! JA, dom har feber ÄN! vansinnigt!!!  


såhär blev deras namn på dörrarna... är inte 100 med valet dom skickade mej men... vad göra! 

  JAG tycker det blev för mycket ROSA i början... allt e ju rosa!! men Belle ÄLSKAR det... och det är ju iof det som räknas kanske..eller?!  

är mera nöjd med Benjamins... mera blandning... men även rosa i hans...

hade som sagt inget val  


   snyggt tycker jag! och än så länge funkar nog rosa...


idag kom också ap och lejon mössorna på posten  

   min lilla modell prövar... Belle vägrade (att va med på foto alltså)

jätte nöjd med mössorna!!

  tihi  

     


2 bilder från igår:

  snuttis sover med stoooora dynan igen  

   emma verkar betyda allt   

Av erica - 3 juni 2011 00:20

mitt i nattern här igen... tösen sover (hon har börjat sova bra om nätterna igen tack vare den bättre värk medicinen!) men lillebror han sitter i sin säng och kollar spöket laban. hans absoluta favoritprogram!!  

han total älskar det! ser det om och om igen... bra att han e nöjd iaf... har annars varit JÄTTE MISSNÖJD nu när han e sjuk... han hade 38,9 innan vi gav supp, så nu så länge den finns i kroppen e han gladare... men att äta det gillar han INTE! min matglada kille MATVÄGRAR så gott som....


 


förra natten var vi upp till efter 5!!! hoppas liten ska kunna sova bättre denna natt... har varit 2 jätte jobbiga nätter nu... med lillebror, då var det ju flera jobbiga nätter med storasyster innan... inte konstigt man har svindel och känner sej helt skum...

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards