Alla inlägg den 23 juni 2011

Av erica - 23 juni 2011 02:34

måste bara få gilla denna skivan här!! lyssnar på den om och om igen... ME LIKE!!


 

Av erica - 23 juni 2011 01:59

beställde just varsin grej åt barnen för 9,95 var    vet jag sa jag inte skulle men... har ändå köpt sååå lite på sistone, så jag e ju jättestolt endå   

hade tänkt åka till lindex, men vi har varit så mkt hit och dit, ett enda ranttande... så NEJ bestämde mej att beställa...


  åt Isabelle


  och dessa sötisar åt Benjamin!


är ju som sagt galen i rött, har varit enda senn jag hade lillebror i magen  

så fast han e kille får han ha x antal röda kläder för det   

Av erica - 23 juni 2011 00:56

fan va duktig jag är!! har kunnat hålla mej totalt!   

men kan också säga längtar lite till misdommaren... lite gott måste man ju få unna sej också   väl? fast vissa säger ju att man typ aldrig får unna sej nåt gott... TRIST liv dom har isåfall... 

men ska försöka att börja unna mej max 1 gång vecka... så jag går ner mera!! har ju inte ställt mej på vågen nåt nu, ska göra det på midsommar... innan jag smakar nåt gott såklart  


idag har vi varit hos mommo hela dagen igen... 5:e dagen vi varit borta nu... börjar bli smått... tja... jobbigt... men så himla trist att sitta hemma då allt e så stökigt... Belle sa hon ville till mommo igen imorgon... tja, vi åker väl dit en stund... ska ju endå in till stan med dom 3 jordgubbs lisa filmerna vi hyrde  

dom har blivit kollade på kan jag lova....


länge senn jag varit på tradera nu, men idag vann jag nåt jag VERKLIGEN ville ha!!

    har blivit helt drabbad av MARIMEKKO jag nu!!

har alltid gillar just dessa, men nu är det riktigt farligt mycket   


köket blir mer och mer färdigt också, men inte helt färdigt än... inget är ännu inflyttat dit... men imorgon borde det bli dax! för på midsommar har vi ju midsommar fest här så!! då måste det ju va användbart!


  ljuset e helt sjukt här, ser väldigt skumt ut... vissa skåpar mörkare osv... men syns ju ditåt, iaf nu när kaklet kommit på plats! imorgon ska han "foga" det... blir alltså vita fogar också...



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards