Alla inlägg den 16 juni 2011

Av erica - 16 juni 2011 22:27

har gått toppen bra också... inte varit sugen på nåt godis eller glass alls... inte ens fast jag köpt glass åt tösen tänkte jag ens tanken på att köpa en åt mej själv !! fan va gött att inte ens vara sugen! imorgon är det godis dag här... får se hur det känns att inte äta nåt godis då... går väl nog bra hoppas jag!!


idag åkte jag och kidsen och hämtade syrran, åkte vi till stenis och handlade ett tält  

såg i reklamen förut idag att dom hade nedsatt pris på ett tält, så då fick jag en impuls köp feeling!  


   

 

  HAHA HAAAAA!! Tok pelle  

ser ut som om han har nåt i munnen, men det är nog bara "fukt" mot "mygg grejjen" där!! 


glada barn som fått ett tält iaf!  

vi hade ett förut då Belle var typ 2 år... men Ebba hunden sket på det, så vi kastade bort det   

Av erica - 16 juni 2011 02:56

kuslig film att kolla såhär för sej själv mitt i natten......  


 

      

Av erica - 16 juni 2011 00:48

har gått super bra!! även fast mommo varit här, då brukar vi alltid äta nån slags efterrätt... men INTE IDAG! ok, barnen fick marie kex men jag tog ju inte ett enda (ok, marie kex har aldrig varit min grej heller men...)

så hittills har jag INTE haft nåt problem... inget sug heller... skumt nog!

socker e bara skit juh   


 


beställde just lite böcker från cdon! min liten bara ÄLSKAR böcker, så bara had too...  


       

traktorer har vi redan hemma men den är sönderläst, så köper en ny fräsch en!!


 

också denna köpte jag! Isabelles favorit då hon var liten... vi har första upplagan (2007) hemma, men den är helt sönderläst!

så köpte en ny upplaga (2010) åt Benjamin, för han ääälskar den söndriga... men den är aningen för sönder, vissa sidor borta osv...

det här är ju en JÄTTEBRA bok! ojoj vad Isabelle lärde sej mycket just i denna bok! tummen upp!!  


och så ville jag ju ha nånting till mej själv också... 


 

VAMPIRE DIARIES säsong 1!!! var nedsatt nu, så bara mååååste ju då!!

(säsong 2 är ju förhandsbokad och kommer i höst)


blev inget åt belle nu... men hon gillar ju att läsa böcker också, och barnsliga böcker e ju speciellt roliga numera  

som jag skrivit förr vissa gånger kanske belle får nåt och en annan gång benjamin... dom får lika mycket!!  

ok, Isabelle har väl fått nån glass mer, men då e hon ju äldre också    

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards