Alla inlägg den 2 juni 2011

Av erica - 2 juni 2011 22:04

idag har man spelat buzz så man kommer säkert drömma om det inatt   

syrran har varit här, och då passade vi på att leka lite på samma gång (alltså buzz)

var meningen vi skulle spela singtsar också (eller säger man sjunga singstar istället för spela?) men vi hann inte... blev så mycket buzzande... 

hann va en runda till ABC också (jag & syrran) och där hittade jag den wc skylten som syrran har som jag också vill ha!!! MEN såg den efter vi betalt och var låååånga köer...så tänkte jag skulle skicka gubben och köpa den imån  

I just NEED it!!! den e så himla snygg!! 


var just också in och kikade till lindex webshop.... hittade 2 mumin handdukar jag bara vill ha!! MED VÅLD typ  


     skiiiiit snygga! dom borde jag verkligen beställa... eller åka in till lindex och handla! en åt tjejen & en åt killen, såklart.


fanns också andra fina saker...kläder...


   

dessa 2 var på tulossa! den första e ju sååå söt, synd bara jag inte köpte den svarta dom hade...

vet nog inte om jag ska köpa nån av dom alls... men då belle får den med rödluvan så borde ju killen få en också... (inte rödluvan då)

om jag inte totalt glömmer bort rödluvan då senn då den väl kommer....sånt händer   tankspridd till 1000 som jag är!!

Av erica - 2 juni 2011 03:22

en feel good movie


 

   )   

Av erica - 2 juni 2011 00:25

blir så knäpp då Belle har hög feber varje kväll... hon ska ju ha en feber fri dag för att få åka till dagis... 38,5 före säng dax... hoppas på feber fri dag imån så hon får åka till dagis på fredag! men det tror jag först då jag ser det!!!

Benjamin har också feber... men han har ju inte haft lika länge än... men idag nu har Isabelle första dagen orkat va uppe nästan hela dan, så då trodde man ju att febern skulle hålla sej borta... pyttsan heller...


  lill tanten på insidan då man e sjuk.... stackarn! hon som ÄLSKAR att vara ute!!


  båda sjuklingarna längtar ut!!


  fotograferade från soffan  


   och från utsidan... dimmig kväll...


  mammas glada bejbi   

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards