Alla inlägg den 8 juni 2011

Av erica - 8 juni 2011 00:27

vi kommer få hämta hem vårt kök 17.6 (senast!!!) HÄRLIGT!!!

e så lycklig över att slippa vårt extremt EXTREMT... E.X.T.R.E.M.T fula kök!!!

syrran har tom. sagt att hon vägrar ta hit frillin sin innan vi bytt kök   

skämt åsido tror jag... eller nej det är det nog inte! då jag tänker efter!  


idag har det varit en vaaaaaaarm dag... klagar inte... egentligen, men att städa och det är som en bastu inne är INTE roligt...

skulle välkomna en luftvärmepump med öppna armar!!  

nåja, är ju sommar så kort tid men ialla fall... är ju inte bara sommar dom är till för heller! VILL HA!!!!


sitter och planerar ett litet garden party jag... har funderingar på antingen fredag eller lördag... men får inte va storm... och inte vindstilla heller, för på vår gård KRYLLAR det av myggor!!!

BLÄ!!! VAD gör dom för nytta egentligen???


vet jag sagt att jag inte ska köpa några barnkläder... men har hittat nåt jättefint som mommo fastnade för massor så hon vill väl köpa åt barnen...


    

såna där tröjor! åh så fina dom är!!!


och jag har hittat ett tyg wackt design har hemma, som jag skulle såååå vilja ha åt mina 2   har fastnat för annikas design nu (wackt) så är henne jag kommer ha att sy mina barn kläder då jag vill ha nåt! 


 

Bellers favorit sång på dagis "fem små apor"  

FÖR GULLIGT!!

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards