Alla inlägg den 4 juni 2011

Av erica - 4 juni 2011 16:47

åkte till gw gallerian för att hitta dom där mumin handdukarna... men nepp, där fanns dom inte... en säljare där sa att hon jobbat på lindex istan i veckan och att där finns dom... så jag rusade dit... och DÄR   

så nu har jag dom!!! eller... ehh... barnen  


     

mommo betalade...  

satte också undan en höst jacka som var nedsatt, som jag hämtar med egna pengar senast tisdag! jacka åt belle... rosa...tjock...GOSIG!

endast 9,90!


GRATTIS MAMMAS GULLUNGE PÅ 1,5 ÅRS DAGEN!!!

 PUSSAS 


 

var som 1.5 års present... och en åt belle också typ   


igår var det talang... och Jecko som jag & belle hejjat

på gick vidare! fan va han e rolig!!!

(det här var första jeckos framträdande... inte det han gick till final med igår)


Av erica - 4 juni 2011 01:36

Isabelle behöver ju jeans... och eg inte före hösten, men dom har ju REA nu, så fyndade ett par för 50%! då kunde man lika gärna köpa dem nu!


 


köpte också 3 saker åt mej själv... tröjor , men lägger in en bild på koftan... få se om jag e nöjd med nåt eller om allt åker tillbax  


 

allt e ju på rea nu juh, så passade på... och jag borde ju verkligen köpa mej lite kläder... men är inte roligt för inget passar ju, känner mej så fet!  

nåja, får se vad jag gillar i paketet senn!


så skulle jag också beställa dom där mumin handdukarna från lindex! så var blåa slut!!! fanns ju många kvar igår och idag INGEN! så imån kommer jag åka till lindex och se om dom har dem där... hoppas!!!

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards