Alla inlägg den 20 juni 2011

Av erica - 20 juni 2011 23:28

även denna dag har gått bra.... lite små sugen blir man nu som då, men har idag köpt påsk godis till midsommar  !! tihi

enda butiken som säljer dom nu verkar va k-market i brändö  

är ju i gerby nu hela tiden, därför vi råkat oss dit!! 

nu börjar denhär köks renoveringen ta på tycker jag, och då har jag inte rört ett finger i själva renoveringen!!   men att va borta med barnen hela långa dagar blir TUNGT! och då menar jag T.U.N.G.T

kommer väl bli användnings klart efter imorgon... men helt färdigt blir det inte... väggar ska målas osv... blir väl efter midsommar det då! buhuuu... jag skulle ju vilja få allt färdigt på en och samma gång... hatar halvfärdiga saker!!

men nu när vi får vitt kök så blev jag plötsligt sugen på RÖDA marimekko gardiner!!   jag e rolig jag!! tihi... är sååååå svag för rött också... ojojoj... man har ju inte röda soffor för assit heller   just LOVE them!! 


en sånn här marimekko kappa skulle va toppen!!

 


imorgon har vi andra halvan av 5 års kontrollen ännu... senn åker vi till mommo då igen, så gubben för skrubba och sånt !   slipper jag ju gärna!! 

blev ingen lekpark idag... tösen JÄTTELEDSEN, men jättekul att sitta där i ösregn lixom... neej... får hoppas på sol imorgon istället!


idag hyrde vi 3 st jordgubbslisa filmer   3 filmer , 3 dagar, 6 euro! 

var lääääääääääänge senn vi hyrt film... roligt att göra det nångång också !

Av erica - 20 juni 2011 01:58


 

Av erica - 20 juni 2011 00:23

lite små sugen har jag varit.. på PÅSK godis (av allt!! haha) men har inte ätit nåt! har också gått ner 0,5 kg! hehe... alltid nåt! sakta men säkert ska det ju gå så...

hoppas på 0,5 kg till innan midsommar!

vill hellre det går lite i gången och hålls ner senn, än massor och så går man upp allt igen senn... NEJ TACK!


idag åkte vi iväg till syrran igen... direkt till lekparken blev det idag.. oj så skoj vi hade där, vi lekte (alla) så vi blev riktigt svettiga  


   

 

 

 

 

  syrran


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

  denhär bilden är nog lite små komisk   



   och väl hemma vid mia igen fick belle pizza! (Benjamin pasta)


har varit en rolig dag! senn när syrran inte hade tid med oss mera åkte vi till mommo (min mamma) iso mommo e MIN mommo... skriver alltid mommo och iso mommo för tänker allt den vägen... lixom  

vid mommo så lekte mommos "gubbe" kurra gömma med barnen och oj vad dom hade KUL!!! Micki (gubben) är SÅ bra med barn!!!  


Finns säkert nån som råkar sej in på min blogg och kanske tycker jag lägger in alldeles för mycket bilder på mina barn... MEN då är det här MIN blogg... nåt jag inte delar på facebook eller nåt, utan min privata blogg, som jag vill ha för min egen skull... har gett ut min adress åt några få... så ni får stå ut med mina bilder helt enkelt    


har också en kvällens bild på köket... det går framåt! men ser ju ännu för jävligt ut, allt e så smutigt och äckligt då gubben sågar och fixar INNE! (regn ute , bland annat)


 

är ju ett "SECOND HAND" kök, men vi ville inte satsa i ett splirrans nytt nu, eftersom vi inte skulle haft råd att fixa om köket helt med vatten ledningar och hela skiten... detta var endå tillräckligt dyrt  

och huvudsaken är ju att vi gillar det, och det gör vi!!

vitt och fräscht!! 4 år gammalt!

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards