Alla inlägg den 11 juni 2011

Av erica - 11 juni 2011 18:14

me like!!    har hittat en fin retro t-shirt på lindex, men eftersom huset just nu kryllar av kläder, så behövs det inte! men titta kan man ju göra för det!  


   denna är också söt!!


  skulle nog gärna köpa dessa 2 åt killen, men.... han har ju sååå mycket! man kunde ju köpa i större storlek förståss... men finns endå nåt annat fint som kommer senn så   


ÖVERVARMT ute idag också... har passat på att tvätta flera maskiner!! när jag hängt upp, laddat en ny maskin och när den e färdig e det som är ute på tork redan torrt   så med tvätt bara ÄLSKAR jag heta dagar!! håller ju på att komma ikapp tvätthögen här juh!! JEEEEEJ!

VILKEN KÄNSLA!!!

  

Av erica - 11 juni 2011 01:00

visst är det skönt då det är varmt, man kan gå ut fast i nattlinnet om man vill... lätt att gå ut med barnen osv..men nu är det FÖR varmt... att det är +31 i skuggan e ju fan inte mänskligt...tycker JAG! och mina barn kan nog hålla med lovar jag... dom blir lite sådär tja... små griniga  


idag var jag och lill gubben efter Isabelle till dagis... då jag var och öppnade bildörrarna var det +60 grader inne i bilen!! NAAAJS! NOT!!

men var "bara" 36 grader då vi åkte iväg... killen var ju inte jättelycklig direkt...

vi skulle efter mommo också efteråt... då var lill killen ännu lyckligare!  

men satt med korsdrag under träd i skuggan och lekte lite vid mommo innan vi for hem igen så det funkade... men nej, inte en dag till tack! får nog vara svalare innan vi tar en sånn "lång" runda som till gerby igen  


senn när mommo väl var här och liten tog sin lilla sov stund så åkte jag och tösen till apoteket och handlade lite medicin åt syrran... senn till halpis, där köpte vi klippdockor, hörlurar... och mumin grejjs (och senn med medicinen åt syrran....)


  dessa!! så supersöta så man smälter ju nästan


  detta var in i


och nu ikväll kunde jag inte hålla mej längre, utan blev tröjor åt barnen!

1 var alltså!


  såååå fina!!!

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards