Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

Dag 4

Av erica - 16 juni 2011 22:27

har gått toppen bra också... inte varit sugen på nåt godis eller glass alls... inte ens fast jag köpt glass åt tösen tänkte jag ens tanken på att köpa en åt mej själv !! fan va gött att inte ens vara sugen! imorgon är det godis dag här... får se hur det känns att inte äta nåt godis då... går väl nog bra hoppas jag!!


idag åkte jag och kidsen och hämtade syrran, åkte vi till stenis och handlade ett tält  

såg i reklamen förut idag att dom hade nedsatt pris på ett tält, så då fick jag en impuls köp feeling!  


   

 

  HAHA HAAAAA!! Tok pelle  

ser ut som om han har nåt i munnen, men det är nog bara "fukt" mot "mygg grejjen" där!! 


glada barn som fått ett tält iaf!  

vi hade ett förut då Belle var typ 2 år... men Ebba hunden sket på det, så vi kastade bort det   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards