Direktlänk till inlägg 3 juni 2011

spöket laban

Av erica - 3 juni 2011 00:20

mitt i nattern här igen... tösen sover (hon har börjat sova bra om nätterna igen tack vare den bättre värk medicinen!) men lillebror han sitter i sin säng och kollar spöket laban. hans absoluta favoritprogram!!  

han total älskar det! ser det om och om igen... bra att han e nöjd iaf... har annars varit JÄTTE MISSNÖJD nu när han e sjuk... han hade 38,9 innan vi gav supp, så nu så länge den finns i kroppen e han gladare... men att äta det gillar han INTE! min matglada kille MATVÄGRAR så gott som....


 


förra natten var vi upp till efter 5!!! hoppas liten ska kunna sova bättre denna natt... har varit 2 jätte jobbiga nätter nu... med lillebror, då var det ju flera jobbiga nätter med storasyster innan... inte konstigt man har svindel och känner sej helt skum...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards