Alla inlägg under juni 2011

Av erica - 13 juni 2011 23:13

har TÄNKT (och hoppas och tror jag ska klara detta!) att inte äta nåt godis (lätt) bulle (lätt) chips (lätt) glass (sådär) kex (svårt) innan midsommar! Alltså 11 dagar!! idag har det gått bra... men bara att se sej själv i spegeln vill man aldrig mera äta nåt gott... tjockis BLÄÄÄ!!

men vill verkligen inte banta... bara lämna bort onyttigt och motionera istället... hoppas ju man ska gå ner 1 kg ens på 11 dar!!  


   Belle BUSIG!!  


   jag & min lilla bebis  


och så har jag tagit en bild på nya klockan... den lixom "smälter mera in" och ville nog ha det så... passar bättre tycker JAG!


 

det som störde mej mest med den brun svarta var upphängningen som var uppefter väggen... klumpig brun svart sak på vit vägg... nej tack!

bättre såhär! gubben tycker jag e konstig dock   

satte ut den brun svarta idag på findit (som jag redan skrivit förut idag) och den e såld! den flyttade till kvevlax!

Av erica - 13 juni 2011 10:22

av dessa?


      


har ju den svart bruna från förut, men idag var jag & lill killen till jysk och så köpte jag den vita som jag ville ha redan från allra första början!

känner att den passar bättre in i detta hemmet... får se senn då när gubben skruvat upp den  

köpte en åt syrran också, hon ville också ha en vit... (var ju just dom vita som var tarjous också) 

försöker jag sälja min svart bruna på findit då... får se om jag får napp  

hoppas... gör ju knappast nåt med 2  


lill killen är "råsk vedärströitt" så han ligger å gosar i sängen & kollar "pöke" min lilla underbaring  

storasyster e på dagis!     

Av erica - 13 juni 2011 00:01


hörde just en riktig duns... tom. gubben for upp ur sängen och gick och kollade... såg inget!? nåja, skit samma...

idag har det varit en kall dag... när jag var och hängde tvätten fick jag ha jackan på   helt sjukt med tanke på hur vädret var igår...

får se hur varmt/kallt det blir imorgon...? har tänkt ta lill killen med mej och åka till jysk (Isabelle åker ju till dagis)

får se!


  nattningsdax  


    


   belle bus nattfärdig  

(ser ju lagom glad ut  )


      


 

Av erica - 12 juni 2011 14:29

  


    

 

 

Av erica - 12 juni 2011 03:03

ingen "feel good film" iaf


 

  )  

Av erica - 12 juni 2011 00:55

höm höm


  här ska det INTE sovas!!


medan tösen...


  har sussat gott i timmar redan  


lill killen som annars brukar somna först... verkar INTE alls ha planer på att sova inatt !? hmm...



Av erica - 12 juni 2011 00:20

Isabelle simmade för första gången idag... rättare sagt ikväll halv 11  

trodde aldrig jag skulle se andra barn familjer på stranden den tiden, men jepp där fanns andra!! tihi! är ju såhär sommaren ska va tycker jag! FAST man har barn kan man va å simma halv 11!!! vad är det för skillnad eg? det är SOMMAR!!! man ska njuta av den!


  carpella beach at night


 

  Benjamin @ carpella


innan vi åkte till carpella var vi till koskös egen strand  

"skutplassin" 

MYGGIGT värre där... och enormt smutsigt vatten!!

så NEJ tack, åkte till carpella... bästa stället ever iaf!  


   skutplatsen


  glass dax!!

  tur vi hade mer glass när hela första råkade åka i vovvens mun   


jeeeeeeeeeej ÄNTLIGEN har jag hittat water for elephants filmen att förhandsboka på enjoy!! 19.8 kommer den!

såååå toppen film!!


 

Av erica - 11 juni 2011 18:14

me like!!    har hittat en fin retro t-shirt på lindex, men eftersom huset just nu kryllar av kläder, så behövs det inte! men titta kan man ju göra för det!  


   denna är också söt!!


  skulle nog gärna köpa dessa 2 åt killen, men.... han har ju sååå mycket! man kunde ju köpa i större storlek förståss... men finns endå nåt annat fint som kommer senn så   


ÖVERVARMT ute idag också... har passat på att tvätta flera maskiner!! när jag hängt upp, laddat en ny maskin och när den e färdig e det som är ute på tork redan torrt   så med tvätt bara ÄLSKAR jag heta dagar!! håller ju på att komma ikapp tvätthögen här juh!! JEEEEEJ!

VILKEN KÄNSLA!!!

  

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards