Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

vilket svammel ;)

Av erica - 5 juni 2011 23:44

mitt förra inlägg blev svammligt värre    haha hur man skriver ibland...

men över en veckas vakande sätter väl nog sina spår... känner mej som en zombie... har varit VARJE natt och bett om hjälp från gubben, men NEPP han verkar inte bry sej eller nåt...för han somnar bara om... och jag e uppe här hela nätterna och sköter febrig liten kille... vilket jag INTE har nåt emot alls, älskar ju att umgås med mina barn... men lite sova måste man ju också göra för att orka normalt.... pust...

HOPPAS han ska sova inatt nu!! för nu har han bara 37,6 i feber vilket ju inte är mkt... men feber endå för honom! tösen hade 37,4 lite gränsfall om jag vågar ha henne till dagis eller inte (vanlig kropps temp på henne är 36,2 kanske) MEN för att få riktig klarhet i dethär så ska jag ringa dagis imån bitti och fråga vad dom tycker!!!!

ett jäkla segt virus var detta ialla fall... så jag e LIVRÄDD att släpper jag henne för tidigt till dagis börjar allt från 0 igen.... och det orkar jag verkligen INTE! för tänk nu egentligen hur mkt sjuka mina barn har varit!!?! och det är JAG som ENSAM skött om dem... man blir tam med mindre... ja och där emellan har JAG själv varit sjuk...  


nej nu hoppas jag att efter detta ska vi få va FRISKA hela sommaren!  


nu ikväll så klippte jag mina små... tihi... bara tog saxen fick det gå hur det ville, men blev faktiskt snyggt  

bara pannluggen på killen, för jag total ÄLSKAR hans långa hår!!! så där blir det INGEN klippning och går gubben och klipper honom igen såååååååh........ MORR!!  

menar skulle ju inte va fint om han hade rakt stripigt hår, men han har ju INTE det... han har ju såna härliga LOCKAR!! och ännu då han e såhär liten så passar det honom perfekt! har många med mej på min sida... kan ju va många tycker tvärtom också... men det skiter jag fullständigt i! 

Isabelle hade mycket kluvna toppar, så tog 10 cm typ... snyggt blev det... fräscht!    


imorgon är det 5 års kontroll för Belle... ja, först nu... blir alltid i juni tydligen   men det är ju inte så stor skillnad... egentligen...

på samma gång hoppas jag dom fått läkar tider fixade åt Benjamins 1,5 års kontroll... barn läkar tids brist! suck...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards