Alla inlägg under maj 2011

Av erica - 21 maj 2011 22:16

var säkert 2 veckor senn jag beställde "förhands beställde" lite grejjer... ville va tidigt ute, för imorgon e det sista dagen man får förhands beställa... (dom fixar bara det folk beställer, finns alltså inte att köpas senare)

har glömt att lägga in bilder... så ska göra det nu


   


lingon färg (som den heter) åt tösen och blå/turkos åt killen!

34 euro styck!!! men så värda det   

är ju uppväxt med collier... och just tricolor (Isabelles tröja) och blue merle (Benjamins tröja) HÄRLIGA HUNDAR!!

hade gärna velat ha en... men nej, gubben ska ha jakt hund! PUNKT.

morr...

beställde också mössor av samma... 19,50 st... oops...


     


åh så fina!!!   


  så trött man blir av att kolla talang   


  Benjamin leker prinsessan med dom röda ögona     

Av erica - 21 maj 2011 01:29

säkert en C film detta också men endå tyckte jag att den var bra, faktiskt helt sevärd!


 

      


anledningen till att jag kollar så mycket "skumma" filmer nu e för att jag kollar bort alla ur dvd samlingen min... alla dessa ska bort! sparar bara dom allra bästa... som tex. alla beck filmerna, alla filmer med mark ruffalo   

alla twilight... alla filmer som man kan se flera gånger om helt enkelt!

Av erica - 20 maj 2011 23:45

vilken C film.... bläääh



     

Av erica - 20 maj 2011 01:13

mysig film..


 

      

Av erica - 19 maj 2011 21:54

har nog haft åpp hyllan några dagar nu, men har bara inte kommit mej för att fota den... men nu har jag gjort det!


  älskar hyllan!!! den är ju såååå jäkla fin!

och UTMÄRKT just till mitt toma hörn!! tummen upp!

(fick en kommentar av syrran direkt om hur länge stereon kommer hållas där! FAST SKRUVAD!)


lägger in mera bilder nu på samma gång...


  ja se det snöar....   


  mammas   


  HA HA   


  THE DEVIL DOG   


och lite bilder från i söndax då vi var till fammo & faffa (barnens) på fammos kalas


          

nej om man skulle lägga sej och kolla film...


Av erica - 19 maj 2011 20:15

var vår fest ikväll... jag frös mest... som vanligt    men hittade en solig plats i le och shit va det va gött där   


  barnen sjöng så fint   


 

söt öronen     


  dagis tantten   

Av erica - 19 maj 2011 19:20

igår fick båda barnen hem nya böcker, Benjamin fick dom jag satte upp bilder på då jag köpte dom... lastbilar, grävmaskiner..brandbilar... OJ vad han älskar sina "bi böcker" han e såååå nöjd *mysunge*

Isabelle fick också hem böcker igår... och nu när hon är 5 år...eller om det är för att hon börjat dagis e hon ju så jätteintresserad av snoppar & snippor... därav dessa böcker!


     


snoppar och snippor kom inte igår... den kommer senare   

"så blev jag till" boken tyckte jag var aningen för mycket kanske... en 5 åring behöver ju faktiskt inte veta att det kallas "SEX" eller hur?? mamma och pappa har sex... ehh... njä... hoppar över det och säger bara att då en mamma & pappa pussas kan det komma en bebis i magen    funkar än så länge! *fniss*

Av erica - 19 maj 2011 18:37

kollade denna igår kväll... (har bara inte haft tid att blogga om det före nu ) den var faktiskt rätt bra denna film, hade ju inte hoppats så mkt på denna... men bra var den! läskig..


 

      

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards