Alla inlägg den 21 maj 2011

Av erica - 21 maj 2011 23:52

var och hälsade på syrran flera timmar idag em-kväll... alltid roligt att åka nu när hon flyttat och har större lägenhet... och allt e nytt i princip   

men barnen blir så extremt pilliga där... ska pilla på ALLT... och då e hon ju rädd om allt    ja hon borde verkligen få egna barn snabbt... *fniss*


  

hemma hos syster yster...


  moster mia har så roliga...eh..husdjur hemma   


  syrrans balkong & mina barn (ja... och syrran   )


Av erica - 21 maj 2011 22:16

var säkert 2 veckor senn jag beställde "förhands beställde" lite grejjer... ville va tidigt ute, för imorgon e det sista dagen man får förhands beställa... (dom fixar bara det folk beställer, finns alltså inte att köpas senare)

har glömt att lägga in bilder... så ska göra det nu


   


lingon färg (som den heter) åt tösen och blå/turkos åt killen!

34 euro styck!!! men så värda det   

är ju uppväxt med collier... och just tricolor (Isabelles tröja) och blue merle (Benjamins tröja) HÄRLIGA HUNDAR!!

hade gärna velat ha en... men nej, gubben ska ha jakt hund! PUNKT.

morr...

beställde också mössor av samma... 19,50 st... oops...


     


åh så fina!!!   


  så trött man blir av att kolla talang   


  Benjamin leker prinsessan med dom röda ögona     

Av erica - 21 maj 2011 01:29

säkert en C film detta också men endå tyckte jag att den var bra, faktiskt helt sevärd!


 

      


anledningen till att jag kollar så mycket "skumma" filmer nu e för att jag kollar bort alla ur dvd samlingen min... alla dessa ska bort! sparar bara dom allra bästa... som tex. alla beck filmerna, alla filmer med mark ruffalo   

alla twilight... alla filmer som man kan se flera gånger om helt enkelt!

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards