Alla inlägg under maj 2011

Av erica - 24 maj 2011 18:27

nåja är ju endå rätt länge iaf...  

har just kollat dom 2 sista two and a half men avsnitten... innan charlie fick sparken iaf... gillar den serien så det är ju såå synd!! barnen sover... Isabelle somnade direkt hon kom hem från dagis, efter att vi läst snoppar och snippor   

hon är såååå övertrött, så jag skickade sms till dagis att jag kommer ha hem henne resten av veckan... hon bara sover ju   och förståss hittar jag inte feber mätaren... ingen av dom 2 vi har! suck... (har en liten buse som slipper ÖVERALLT numera... och kan flytta på saker och ting hemma  

anyway, lika bra att ha henne hemma så hon får VILA riktigt ordentligt...

och när hon ska på 5 års kontroll (ja, den blev sent) 1 juni så ska jag ha dom att ta hennes hb på samma gång... MEN troligen e hon nog uttröttad av alla dessa jävla virus vi haft...   jag e ju själv jätte trött.... Benjamin e trött... alla e vi TRÖTTA!!


     söt örat tröttis  


    


tog också en bild på belle, men... man ser ju knappt henne som vanligt, så onödigt att lägga in den bilden... *fniss*  

Av erica - 24 maj 2011 00:54

jaaah vad säger man... ingen direkt bra film det här... 


 

   MINUS


måste va ett minus efter dom 2 solarna... nej, ingen höjdare det här...  

Av erica - 23 maj 2011 22:32

har ju sagt jag ska sluta shoppa barn kläder... men dit hör väl inte mössor ?!  

har märkt att mössor kan va bra att ha några ex av... iaf för fröken som tydligen leker på huvet på dagis   fattar inte hur hon lyckas få så smutsig mössa jämt... lill kvinnan!



såna här mössor blev det (bilden tagen från wackt design)

blå/turkos åt Benjamin & rosa åt Isabelle, INGA namn ville jag ha på dessa!

ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR JNY design!!!    


hoppas få hem dom snart!! blir ju sommar nu... men kallare dar går det bra att ha dem! och till hösten igen! 


nej nu film (som vanligt!! hemskt mycket in i en film period just nu   märks väl inte  !? )  

Av erica - 23 maj 2011 02:18

hade trott filmen skulle va bättre...men kommer endå ge den 3 solar  


   

      

Av erica - 23 maj 2011 01:25

har haft värsta städ dillet... har varit helt galen här!!   har inte kunnat sluta plocka... slutade med värsta huvudvärken som ännu sitter i trots panadol... faaaaaaaaaaan!! men har iaf en städad skrubb, städat hus & sorterat hela tvätthögen (som säkert kräver 20 maskiner!!!!!) så nu har jag bestämt mej, inga mera kläder åt barnen!!! vi har ju så det svämmar över.... hoppas bara jag minns det senn nästa gång jag ser nåt fint/gulligt.... hmm...


   Bumbilina  


kärt barn har många namn, eller hur?  


    Belle gungar, som e hennes favvo sysselsättning numera   


   sötörat!! 


nej nu skall jag fortsätta med min film... kan inte sova pga skit huvudvärken...

Av erica - 22 maj 2011 02:54

                             kollar film som aldrig förr här känns det som   

 

      (  )


romantisk & skojjig film jag rekommenderar åt alla   

Av erica - 22 maj 2011 00:53

började kolla denna igår, kollade den just färdigt.. märkte rätt snabbt att jag hade kollat den förut... men mindes ju inget från den så jag kollade den igen...

lite små snurrig film, men annars bra!


 

      

Av erica - 21 maj 2011 23:52

var och hälsade på syrran flera timmar idag em-kväll... alltid roligt att åka nu när hon flyttat och har större lägenhet... och allt e nytt i princip   

men barnen blir så extremt pilliga där... ska pilla på ALLT... och då e hon ju rädd om allt    ja hon borde verkligen få egna barn snabbt... *fniss*


  

hemma hos syster yster...


  moster mia har så roliga...eh..husdjur hemma   


  syrrans balkong & mina barn (ja... och syrran   )


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards