Alla inlägg den 2 maj 2011

Av erica - 2 maj 2011 23:24

1. Det första du tvättar i duschen? håret

2. Gillar du kaffe? nej

3. Hur mår du just NU? helt bra...

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? -

5. Berätta om din senaste dröm. minns inte

6. Skulle du kunna äta din favoritmat en hel månad utan att tröttna på det? skulle nog tröttna rätt så snabbt...

7. Vad vill du ha just nu? ingenting

8. Har du räknat till 1000 nån gång? inte vad jag minns

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? har aldrig tänkt på det?

10. Använder du smileys? all the time

11. Har du träffat någon kändis? ja

12. Gillar du keso? ja

13. Vilken låt hade du sist i huvudet? hmm...?

14. Hur många länder har du besökt? 4 om man räknar med finland

15. Är dina föräldrar stränga? pappa, då jag ännu bodde hemma alltså!

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? no way

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? mitt rum? har ett helt hus =)

18. Brukar du hyra film? nää

19. Var kommer du vara på lördag? inga planer

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll? minns jag var hemma hos en kompis just då...

21. Gillar du dig själv? inte direkt :)

22. Vad åt du till lunch? inget

23. Har du lockigt hår? självlockigt då det är vått

24. När grät du senast? minns inte

25. Har du gått in i en vägg någon gång? klart! sånt e jag proffs på! suck

26. Favoritårstid? sommar, höst...vår... vinter ALLA har sin charm!

27. Vem höll du senast i handen? barnen

28. vem står dig närmast mamma eller pappa? båda på olika sätt

29. Tycker du att du är gammal? känner mej ung det är huvudsaken :)

30. Är du mörkrädd? ja

31. Gillar du ditt liv just nu? ja

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?

33. Har du bra syn?

34. Var är dina föräldrar just nu? vet inte?

35. Vad har du på dig just nu? hello kitty nattlinne & trosor

36. Vad var det senaste du köpte? vax duk

37. Hatar du mer än 3 personer?

38. Använder du sushipinnar? inget som har med sushi att göra används här i huset

39. Äger du ett vapen?  maken gör

40. Gillar du ditt hår?  verkligen inte...bad hair day all year long..

41. Hur ofta använder du MSN? varje dag

42. sover du med tv:n på? förut, inte mera

43. hur luktar du just nu? nyduschad?


kopierad lista... fanns bara 43 frågor ...rätt komiskt


lägger in en bild på min nyinköpta vax duk... inte världens finaste, men för 8 euro (jysk) duger den helt klart!!! och den går ju i våra färger så!  


 

idag fick vi sålt isabelles gamla pikku piia "stadsvagn" på findit, vi fick hela 40 euro för den, vilket vi inte trodde!!  

just love findit!! man får sålt mycket på den sidan... ja och så hittar man mycket fynd också! köpte bla idag också en cykelhjälm åt Benjamin, endast 4 euro!!! 

förra veckan sålde jag min cykel på findit... och så sålde vi vår parabol... m.m man gör nog pengar där!!! är ju välkommet när man shoppar så mkt...  

men skönt att slippa en massa saker som man inte har i anvädning...


nu ska jag kolla en film! mitt i natten... NATTUGGLAN!!

 

Av erica - 2 maj 2011 02:33

LÄSKIG film detta!! rekommenderar den iaf!!


 

        

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards