Alla inlägg den 16 maj 2011

Av erica - 16 maj 2011 23:25

har känt mej som ett sånt hela dagen idag... hoppas verkligen på en bättre dag imån!


idag var jag med båda barnen till mini mani & prisma dom skulle få välja varsin sak av mommo... och var INTE roligt... isabelle var såååå trött & kinkig så det var bara jobbigt... ja, verkligen TRÖTT hon gick och sova kl 18.00 till natten!!!   


anyway...


   en mumin skol buss åt Benjamin   

han ääälskar ju mumin trollen!! och mjuka sköna klossar att leka med också! *ler*


  ett sånhär åt båda... att koka och kocka med, har ett likadant ute... men bra att ha ett inne också!


Belle kollade ut några "prinsess vingar" på mini mani jag åker efter nån dag åt henne då... eftersom dom fanns på mini mani & vi var dit först... och jag orkade INTE tillbaka dit och köpa dom då... en annan dag!


Av erica - 16 maj 2011 02:27

jätte mysig film   

och josh duhamel e ju rätt så yummie också att kolla på   






         

Av erica - 16 maj 2011 00:15

snacka om att man e LYCKLIG över att finnarna ÄNTLIGEN vann VM GULD igen!!! var allt för många år senn sist... sist -95 och fan va man var lycklig då också   

uppvuxen i en hocky galen familj.... hehe


min laptop funkar inte... den slutade funka igår kväll, så nu har jag varit utan 24 h... och gillar INTE att sitta på den här... neeej, jag vill ju sitta & surfa i sängen jag juh... och ha bekvämt!!   

kanske man e bortskämd... menar har ju endå en dator, men... jag vill ju ha MIN alldeles helt egna juh.. där allt e tiptop (då menar jag allt inne i datorn e riktigt tip top, allt har sin plats, sånt ÄLSKAR jag!! )

får inte gubben den fixad, får den väl åka iväg på service då........ snark...


har mycket bilder jag vill lägga in men lixom orka här....


ESC bilder kan jag väl orka...


 

 

  mina 2 favvisar!!!


men fanns faktiskt många bra låtar i år... sist & slutligen !!

men hade ju såklart velat att saade hade tagit hem hela skiten!! men han var NÄRA..men nära skjuter ju ingen hare... men duktigt jobbat iaf!!


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards