Alla inlägg den 4 maj 2011

Av erica - 4 maj 2011 21:20

denna dag började utmärkt... NOT! slutade med att det var bajsigt värre här även i mitt ansikte    haha IBLAND undrar jag faktiskt hur jag å lill killen kan lyckas så bra! snark...

lite små komsikt iaf   


har varit kallt idag också... iaf INNE   jag gick och huttrade här å kollade på mätaren inne, 17,9 grader.... ooops inte så konstigt man frös !! 

är skönt att ha den temperaturen här i sovrummet men inte i resten av huset... och det är det inte nu heller då gubben eldar... kanske var dax då det är typ varmare ute än inne   ÖNSKAR bara det vore samma här sommartid... men då bor vi i en bastu... !! ARG!


gjorde just en pika beställning hos H&M... behövde små stuff...


   2 såna här helt normalt vita tröjor åt tösen...


  trosor...


    strumpor åt gossen!


inget mer... är väldigt sällan... några gånger i året jag kommer mej in till H&M i stan, så därför beställer jag oftast... blir andra bullar då dom kommer till GW gallerian!   fast.... lindex e ju där och endå beställer jag oftast därifrån också! men mest bara för att det är så jävla bekvämt... STRESSFRITT   


nu ska jag kolla lyxfällan på tv3 play


Av erica - 4 maj 2011 00:04

lägger in lite bilder på Benjamin och hans favorit bok  


   å syrrans hand fick komma med också  


   TRAKTORER!!   denna boken läser vi mååånga gånger/dag!  


    så spännande!!  


   att leka med syrrans tvillingdockor är också jätteroligt!!  


nu ska jag kolla ett DEXTER! ska börja på säsong 5! orkar inte kolla nån till film idag nu.... och ingen film skulle endå kunna va lika bra som den jag kollade på bio idag heller så   senn sooooova... e trött redan...men bara måste ju kolla nånting.... 


GO NATT 

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards