Alla inlägg den 12 maj 2011

Av erica - 12 maj 2011 23:45

TÄNK! jag fick som jag ville, ville ha finland & sverige med i finalen nu på lördag och det hände!    tycker ju såklart eric saade är bäst (och sötast  ) och hoppas ju han ska vinna hela skiten! MEN skulle inte han vinna hoppas jag på finland!!! första gången på länge... ja senn LORDI har finland en bra låt!! 

glömmer aldrig den dagen lordi vann... den dagen jag började STÖRT blöda hemma på gården, då tösen var 1 månad gammal...   låg på förlossningen då dom vann... (hamnade på skrapning, och efteråt flyttades jag till förlossningen, inte till ett förlossningsrum, men ett såndär annat dom har där... )

ja så den vinsten glömmer jag aldrig!! haha .. ja suck...


nej nu e det dax för DEXTER!! slutade såååå spännande igår så kan knappt vänta på att se fortsättningen....  

trodde nog aldrig jag skulle bli kär i en seriemördare!!   

Av erica - 12 maj 2011 16:37

känner mej besviken på vissa människor idag... BLÄ!!


skit samma.... bara fick en ideé att lägga in bilder på min röda fina lampa i hallen...


  FÖRE


  EFTER


blev det inte snyggare med vit fot? den är högre nu, men vad gör nu det?


 

Av erica - 12 maj 2011 00:20

what is this shit?? EGENTLIGEN?? hann va frisk (inte till 100% men till 95%  ) i TVÅ DAGAR!! och nu e man äckligt förkyld igen... snorig som 17, halsont... en förbannat äcklig RET hosta.......!!! var en som nämde allergi idag.... kanske nåt man borde kolla upp? men då igen e ju hela familjen krasslig... IGEN!!  

t.o.m hunden e ju krasslig!! hon har mått bra efter operation... men nu idag blev hon biten av en huggorm eller nåt så ena frambenet svällde upp... fick 3 kyypakkaus... men svullnaden e kvar... (hon är ju INTE ut ensam, men faffa har gått med henne "på lindon" idag... kan ju gott ha missat en orm...) 

men då igen har hon blivit biten av huggorm en gång förut, och då var hon betydligt mera svälld.... MEN då äter hon ju pencellin denna gången... vilket tydligen kunde göra svullnaden mindre...? ja inte vet jag... veterinären sa vi skulle komma dit imån om det inte blivit bättre.... hon kan också ha råkat få "blodåders inflammation" efter operationen... mycket ovanligt, men kan hända! dubbel suck!!

nu sussar iaf ronja här i sov rummet med mej & barnen... som hon alltid brukar vilja göra första delen av natten iaf... (dom första nätterna efter operationen sov hon instängd med husse... vilket hon inte gillade så värst  ... kanske även hundar störs av grymma snarkningar  ??)


idag var jag annars efter min hylla som jag beställt från ellos... shit vilket stort paket... rymdes inte i bilen, så fick ringa efter mommo (min mamma) haha... nåja, gick ju det också   så nu har jag hem hyllan , har inte hunnit bygga upp den ännu! 


    

hoppas jag blir nöjd med den då!!  


var lääääänge senn jag beställt nåt från adlibris, men det gjorde jag idag!! lill killen e ju såååååååå fachinerad av traktorer boken, så tänkte jag skulle köpa mera böcker i den "serien"... borde ha köpt en ny traktor bok också för precis varenda sida är tejpad...som sagt den kollas i heela tiden nästan  

men den funkar nog tejpad lite till.... hihi

              

kommer bli mycket spännande läsning!!   på samma gång passade jag på att köpa 2 pockets också... inte för att jag läser nåt... men nångång ska jag väl hinna! ÄLSKAR att läsa alltså, men inte just nu känns det som det lockar.... kollar lixom hellre dexter eller vampire diaries, film eller nåt innan jag går och sova.. men då kan det finnas perioder då jag vill läsa... så är ju bra jag har samlat på mej flera 100 böcker då  


     

hört dessa ska va bra så!!



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards