Alla inlägg under maj 2011

Av erica - 29 maj 2011 00:02

som jag har längtat!! men har ärligt endå klarat mej rätt bra    men måste nog säga att det är grymt skönt att få sitta ihop kurad under täcket i sängen och natt surfa nu =hihi=

datorn är min vän. min natt vän   


hittade en bild här på datorn som jag hade tänkt lägga in just innan denna kraschade... lägger in den nu istället då.. på min lilla gubbe  


   systers penn & glitter lim låda!!  

fattar inte hur den kan vara sååå himla SPÄNNANDE!!


  dom nya bollarna vi köpte igår!!  

tyckte bara dom var så söta så bara hamnade att fota dom  

gubben tycker jag e sååå knäpp    

men det ÄÄÄÄR jag juh!


  var ut en stund med busungen nu ikväll (syrran inne & är sjuk  )

leka med dock vagn e rooooligt  

(dockan tog han bort dock) 


  min älskling  


   snutte bullen

 


   lilla sjuklingen har blivit data nörd  

 


    Benjamin älskar att läsa böcker!! BIL BÖCKER!!  


   söt!!  


   denna bilden tog jag riktigt just, haha! så rolig bild! (tycker jag)

han verkar älska moster mias dyyyra kudde (80€) och den e ju såååå himla skarp och OBEKVÄM! men nej den ska han sova med!!  

bara han ändrar ställning ska jag nog ta bort den... han kan ju få ont i nacken eller nåt med den där hemska kudden... huuua  


jag ska däremot kolla dom 2 sista desperate housewives för denna säsong!

slutade ju sååå spännande!!

ja, man e verkligen en SERIE NÖRD    

Av erica - 28 maj 2011 22:30

har bara lite gosiga suomi bejbi foton att sätta in   


  med hans nya suomi body suit som jag köpte idag! (jaaaah kunde INTE hålla mej!!!)  


   sötis!!  


   charmtrollet   

Av erica - 28 maj 2011 00:28

bara VISSTE ju jag skulle få pippi på nåt annat nytt nu då jag bestämt mej för att inte köpa några barnkläder på ett tag... till hösten typ   Isabelle behöver några par nya jeans... men det kan ju säkert vänta till hösten endå... blir ju sommar nu så...

men nu har jag istället fått pippi på MÖSSOR!! OH MY vad är det för fel på mej  ?

igår kväll beställde jag mössor åt barnen... ännu mera mössor alltså  


     

röd åt isabelle & grön åt Benjamin!

men liiiiiite jag hade velat köpa den blåa & gula också... är som sagt helt GALEN i JNY design och just dessa apor & lejon bara ÄLSKAR jag!! 

så skum man eg  kan va   

Av erica - 27 maj 2011 02:06

kuslig familj i denna filmen kan jag tala om...   filmen var väl egentligen helt okej... men känner att jag kan inte ge 3 solar... endå lixom... får räcka med 2,5


 

  )    

Av erica - 26 maj 2011 23:38

jaah, bara måste lägga in bilder på mina söta sovande gullungar!! den där korta kvälls prommisen på 15 min gjorde susen   


söt örat Belle ska sova i bara fleece numera!   finns ju inga fleece lakan, men man gör så gott man kan  


oj gullunge!!   (syrrans gamla jamas jess  ) men han sover lika gott i lila som han gör i blått     

Av erica - 26 maj 2011 22:45

tycker Benjamin börjar komma bara mer & mer i den perioden nu då han vill klara allt själv   tycker också storasyster var aningen äldre då hon var i den åldern  


se mamma vad jag e duktig att äta själv!! och klottar LITE gör han också  

tillräckligt förståss   men barn får klotta, barn SKA klotta     


   mammas lilla filur  


   mammas   

Av erica - 26 maj 2011 17:39

idag var Isabelle till tandläkaren för första gången!! hon har ju varit till tandhygienist... men vid 4 års kontrollen vägrade hon gapa!!! eller sitta i tandläkar stolen... men IDAG nu satt hon sej ner i stolen, och gapade ännu till  

fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina tänder sa tandläkaren!!   och inga hål  

tror tösen känner sej nöjd nu när hon har klarat av det här *tihi* DUKTIG va hon iaf!! *mamma stolt*


    tänk vad man kan redan som 1,5 åring   mammas duktiga pojke  


    Belle leker med bebis leksaker     


Av erica - 25 maj 2011 22:15

idag har mommo varit här, kidsen över häppi  

på eftermiddagen kl. 4 då aaaaaaaaallla slutar jobbet kom jag på att jag ville åka till några affärer... passlig tid   anyway, e ju inte folk skygg så gick ju bra  

blev ialla fall jysk... halpa halli, piffi & stenis cm! handlade inte mycket dock! DUKTIGA JAG!! men kom iaf hem med lådor till barnen... för strumpor, trosor... kalsonger! 2 lådor var fick dom *tihi* utrymmes brist hemma så fick fixa det med lösa lådor istället...

båda barnen var jätte ivriga på att sortera strumpor   gullungarna!!


imorgon är det tandläkar besök för isabelle.... huuu... längtar inte precis, ifjol vägrade hon ens att öppna munnen... hoppas VERKLIGEN det ska gå bra denna gången...   

Ovido - Quiz & Flashcards