Alla inlägg under januari 2011

Av erica - 10 januari 2011 00:53

är HELT galen just nu vad gäller inredning & speciellt då det gäller till barnens rum :)


HÄR har jag hittat nåt jag bara skulle måååååsta ha...


    Rätt så dyra dock, men VILL man ha köper man ju, men då var det ju det med gardinerna... passar INTE med dom jag har till Benjamins rum, och eftersom han fick sitt rum för bara en vecka senn typ så vill jag ju inte byta gardiner där redan, dom e ju så söta hans ap gardiner   


skulle man hitta detta tyg att sy gardiner av till barnens rum skulle det ju va GREJJT   

får avvakta och se helt enkelt...


dessa är också sjukt söta...


           


Av erica - 10 januari 2011 00:32

Idag har man sålt 2 saker på findit...jeeej... men tyvärr blir man ju inte rik på det    synd man inte har fuuuullt med massor av dyra grejjer att sälja bort    nåja, pengar e ju inte allt...men lite mera av den varan skulle ju nog sitta fint...

skulle INTE vilja vinna massor av miljoner heller, för ingen blir lycklig av pengar...I LÄNGDEN! lagom med pengar så man klarar sej... då mår man bäst   


Idag har det varit + grader ute & så är det JANUARI... nästan så man inte förstår sej...!?? men jag å tösen passade på att bygga en snölykta innan vi gick in, den blev såå fin, tyvärr blåste det så hårt så ljusena i den bara slocknade så jag gav upp att försöka tända dom hela tiden... men vi fick iaf en bild på den    hehe...


 

snygg va   


Borde nog ta och fortsätta kolla Desperate houseviwes nu, slutade såå spännande igår... hamnade kolla 3 avsnitt då får se hur många jag "hamnar" att kolla nu då   


måååste bara också lägga in en bild på min lilla 1 åring som har fått sååå lockigt gulligt hår   bara KAN INTE klippa det fast han e kille... FÖR SÖTT!!


 

Av erica - 8 januari 2011 23:10

Av erica - 8 januari 2011 23:06

Av erica - 8 januari 2011 22:31

Av erica - 8 januari 2011 22:20

Jahapp, då är jag på hugget igen... har TÄNKT mej att börja skriva lite igen... och tänkte jag börjar från början med en helt ny blogg...min förra lixom crashade eller nåt...så attans störande!!!  


Idag har jag verkligen haft en riktigt slappardag...varit i nattlinnet HELA dagen!!   så har mao. inte ens varit ut..med barnen..men lillkillen är nu endå så hostig å har varit lite små hängig så lika bra att han iaf varit inne!

är i varje fall INTE ofta jag har en "nattlinne hela dagen dag" men ibland kan det ju verkligen behövas!!


vad ska man hitta på att göra nu då? kl. är snart halv 12 en lördag kväll... inte alls trött... borde kolla en film..men känner mej för rastlös för det, det jag allra helst skulle vilja göra nu är att FÖRSTÖRA PENGAR!! har ett GRYMT shopping behov just nu...  

Beställde just massor med kläder från H&M åt barnen också... inte nog med det... igår från ellos...dagen innan hobby hall & netanttila.... oops... gubben får ju SPADER på mej!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards