Alla inlägg den 30 januari 2011

Av erica - 30 januari 2011 23:57

MEN blev bara en liten beställning denna gången... bra jag kunde ta mitt förnuft till fånga!! hehe...


Finns ju en risk jag köper mera vid ett senare tillfälle OM det finns kvar... SYND bara att den rosa mumin tröjan var slut, den ville jag ju såååå gärna ha åt gumman!! men var många andra mammor som ville ha den också tydligen...


dessa blev det iaf:


     

och eftersom Benjamin fick 2 tröjor & Isabelle 1, så köpte jag HALSBAND åt henne också   


 


då är alla nöjda!!!


   

BENJAMIN


sååå lockigt hår, precis som storasyster då hon var lika liten   

jag tycker bara det är sååååå charmigt!!!

SÖTISEN!!!


  ISABELLE


Lill tösen ska ju börja DAGIS 8 Februari så igår var vi dit på gården & lekte lite (har varit dit många gånger förr, men då har hon ju ladrig tänkt sej att börja på dagis där)


 

DAGISET


           mammas älskling på dagis gården!!! gullungen min!!


Blir inskolning från och med torsdag... spännande!!


nej nu "det okända" och senn sooova!!


natti natti 



Av erica - 30 januari 2011 21:21

har kommit fram till att jag bara älskar lindexs barnkläder!!!

är väldigt ofta inne på lindex och kollar nyheter   

och nu igen har det kommit MEEER jag vill ha!! HELP!!


   

Alldeles för söta pyjamas åt mina små troll!!!   

MEN lär nog inte köpa dom...TROR jag, för dom fick så pass måna pyjamas av jultomten i år så ( alla var typ mumin eller bamse! precis som jag vill hehe )


 

dessa var ju supersöta också!!! Ibland skulle det va roligt att ha pengar i överflöd...


lite småsur på kapp ahl e jag också...sådär by the way   

ALLA dom fina armbanden, halsbanden & diademen fanns INTE då jag skulle med tös och köpa...

MEN vi hittade nåt annat hon gillde på lindex istället så...

LINDEX IS THE SHIT!! är verkligen stammis där jag   

shoppar allra mest från deras online shop, men även ofta i deras butik   

så JA, dom känner mej där   hehe...


Över till nåt annat än lindex..ett tag iaf   


nu är expedit hyllan på plats här i sovrummet, blev bra ÄNTLIGEN fått bort den TRÄ FÄRGADE hyllan, hatar verkligen TRÄ färg...inte alls min grej mera   

Hyllan e helt ok, men den känns lite fet   

men man vänjer väl sej!!

Ialla fall e den prydd av my little pony cuties eller vad dom nu heter, dom "nyaste" som Isabelle inte har rum med i sitt rum...

så då får dom va här!! men stör inte mej så mkt, å INTE lillebror heller, han e enormt fashinerad av syrrans ponny hus & ponny bil för att inte tala om dom söta ponnyna   

och är man 1 år är det helt OK att vilja leka med ponnys... och föressten får man väl alltid gilla att göra det trots att man e kille...


Neeepp, om man skulle gå å fixa en natt macka åt sej!! kurrar i magen...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards