Alla inlägg den 18 januari 2011

Av erica - 18 januari 2011 00:26

natt...och JAG e trött   inte speciellt vanligt...

men har man haft aktiviteter idag & inte sovit många timmar förra natten, ja då får man va trött   

MEN!! kan inte sova för tösen e vaken...som vanligt nuförtiden...idag var vi ju till ja vad heter det nu...!? iaf ska dom hjälpa oss att få fröken att börja SOVA!!! så nu ska vi ha 2.00 som mål!! 2.00 låter SJUKT för dom flesta föräldrar men har man ett barn som VÄGRAR sova så vad gör man?? Får nog allt se om tösen somnar före 2... när det ibland kan bli 5.30 innan hon somnar!!! ja jisses....  

MEN nu har vi iaf fått hjälp!! och det är jag så tacksam för!!


IDAG har jag i varje fall beställt min PLAYSTATION 3!!!   FINALLY!!


 

Väntar med iver att den ska komma snart!! Med god tur kanske jag hinner få den till heljen...? Nåja, vi nöjer oss bra med vår PLAYSTATION 2 ialla fall, och den kommer vi INTE sälja för det, funkar bra att ha 2   


BENJAMINS ORD


Mamma

Babba (ibland PAPPA)

kakka

nanna = napp

kikka = KEX   

tytta = storasyster

dä = där

Jeee = ge


dessa jag kommer på just nu   


  macka e gott   


  En mössa som "gambä fammo" har stickat åt sina egna barn, så rätt gammal & retro   


Retro mössorna & en lessen lillebror


 

  SYSKON KÄRLEK   


 


Ajja bajja fröken vad gör du!! TUGGAR TÅNAGLAR.. ja usch då!

  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards