Alla inlägg den 11 januari 2011

Av erica - 11 januari 2011 01:08

...ännu idag lägga in fina bilder på min lilla tomte sessa!!! VET ju att julen har varit men dessa kort blev ju såååå BRA!! ja & en bra bild fick jag av lill tomten, men eftersom han aldrig står still så får man inte så lätt sånadär jättebra foton   


         


KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLEK!!!



Av erica - 11 januari 2011 00:30

här e det natt...jag sitter alltid med laptopen i famnen i sängen då    en stund för att varva ner, senn kollar jag film eller nån serie    å just nu e jag ju sååå inne i DH just nu!!! spännande!! fattar dock INTE hur dom kan få det spännande säsong efter säsong... men glad e ju jag, så klagar inte   


tog en liten mysbild av lill killen efter sitt nattmål då han var sängfärdig   


  mammas gullööra   


fick sålt en sak på findit idag igen...men 5 euro e ju inte så mkt , MEN att få slippa lite saker man inte behöver e ju TOPPEN!!! få mera UTRYMME med sånt man behöver istället... har försökt lägga ut alla mina findit annoner igen, men det bara bråkar, eller har bråkat hela kvällen så har inte fått ut nåt...jo en annons men senn började det bråka... suck!

nåja får försöka imån...då kommer barnens fammo hit så då har jag ju tid   

FAST liten e ju nog så mammig så vill nog allra helst va med mamma hela tiden...mammas lilla hjärta!!! puss!!


ÄLSKADE HJÄRTEGRYN


beställde namn mössor & ett par byxor av hon som har det företaget, eller hur man nu säger, hon syr iaf barnkläder enligt det man har beställt :)

ska läägga in bilder på det jag köpte & jag e såååååå supernöjd med det!!!


   

många som fixar namn mössor men har INTE sett såhär fina nånstans!! SUPERNÖJD!!


 

här e även en bild på BENJAMIN som provar sin mössa    



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards