Alla inlägg den 17 januari 2011

Av erica - 17 januari 2011 02:16

som sagt ÄLSKAR att fotografera, å speciellt mina barn..men vilken förälder gör väl inte det   ?


och som sagt skriver jag ju mest denna blogg helt åt mej själv...nåt att läsa i framtiden osv :) så finns nog ingen som skulle orka läsa denna förutom jag själv typ hihi   


känner mej riktigt upp i varv ännu efter allt man pysslat med idag... både jag & gubben har haft nåt städ dille... inte lixom dammsugat och så utan pysslat med sånt man annars inte städar sådär jätte regelbundet...som torkrummet och sånt   

skulle vilja stääääda meeeeeera, ÄLSKAR att städa och gå å plocka (MEN HATAR ATT PLOCKA UPP KLÄDER FRÅN GOLVET DOCK!!!) men får väl nog börja varva ner & ta natten nu...   

men MÅSTE nog kolla lite "det okända" först... tycker det är ett INTRESSANT program... så tacka vet jag tv4 anytime...eller premium eller vad det heter numera!!


    SLUUUUTA fotografera mej mammaaaaaaaaaa....   



Men NEJ det kan jag INTE göra!!!   



  ÄLSKAR nattvälling

   

Måste jag verkligen gå och sova nu...?


 

 

 

Storasyster passar på att mysa i pyjamas & spela ps2   


GLÖÖÖÖÖMDE igår att fota "detaljer" jag gillar i mitt hem...


     

TAVLOR i sovrummet på mina små troll   


  och tv:n i sovrummet!!! har lite julbelysning där, men lill killen VÄGRAR sova utan nån slags nattlampa...så det där har hängt kvar lite nu, borde ju ta bort det nu efter jul, men är ju ingen som ser det där direkt heller   

men tv i sovrummet är UNDERBART!!


Nepp, nu "det okända"  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards