Alla inlägg den 15 januari 2011

Av erica - 15 januari 2011 02:14

Men  sånn e jag, sitter uppe hela nätterna   säkert därför man e små "groggy" om dagarna   borde verkligen sluta att vara uppe så sent... men är svårt att bryta en ond cirkel...


Idag var jag en sväng till syrran...nåja den "svängen" var rätt så lång   men hade nu inte direkt så brottom heller, kan vara otroligt skönt att komma bort hemifrån ibland... men då såååå otroligt skönt att få komma hem tillbax till sina sötnosar!! och iaf lill killen var så LYCKLIG att se mamma komma hem, han bara Satt å log åt mej, åååh sånt värmer!!   

kom också hem med en NY leksak åt honom som han älskade!!!


  Här e lill gubben med nya leksaken , en karl ska ju ha riktiga "kara grejjer" haha   


Försöker att va så rättvis som möjligt vad gäller mina barn, så bara för att lill killen fick en sak idag betyder det inte att lill gumman lämnar utan, hon får en annan dag nåt istället... typ så   

DESSUTOM kommer vi köpa en playstation 3 och den kommer ju HON använda hela tiden endå så...   ja, är precis som mippen säger!! MINA BARN E BORTSKÄMDA!!! men so what?? nog fick vi nästan allt vi också då vi var små    å INT led vi av det    


  Ibland kan man leka tillsammans utan att lillebror blir alltför ledsen...


  men ofta har nog storasyster övertaget...så jag får glatt nöja mej att bara se på...


 

och att få leka i stora systers ponny hus är verkligen en HIT   


   

SÖT SOM SOCKER!!!! NEJ SÖTARE!!   


  Tänk att man som liten kan bli sååå trött mitt i allt så man somnar på sin stoora gosiga barbapapa   


  

 


 Snuttisarna mina!!! oj så mycket man kan älska sina små kottar!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards