Alla inlägg den 19 januari 2011

Av erica - 19 januari 2011 23:47

ja jisses vad här har snöat!!! förde hem mommo igår kväll (mamma) och var GRYMT med snö redan då... fastnade X antal gånger då jag körde... var ju OPLOGADE väger och snön gick ju till knäna så... kändes som en FILM allting..på nåt skumt sätt... var super få bilar på vägarna å vägarna var INTE i körbart skick!! nåja, ett litet äventyr iaf   ett hemskt ett...endå...


     

lite snöiga bilder här   


vintern är ju bara för underbar, men nu får det väl räcka med snö... eller?


Idag fick jag veta att min lilla tös (som nu inte är sååå liten nåmera, men för mej kommer hon ALLTID att vara liten!!) fått dagisplats!! känns ju jättebra, men endå lessamt givetvis... har ju varit hemma med henne i 4 1/2 år, och vips ska hon börja va på dagis... jag kommer va lite ledsen, inte hon, för hon kommer älska att ha kompisar... hoppas jag!!   

Ialla fall gillar hon att vara på klubben, men känner att det inte riktigt "räcker" åt henne 2 förmiddagar i veckan... hon fyller ju snart 5 och hon BEHÖVER mer aktivitet...

sååh, blir bara lillebror och jag hemma då, MEN roligt att få ge 100% åt han också förståss... som jag kunde göra åt Belle då hon var bebis med... (okej, 1 åring, men då e man bebis än tycker jag!!)

Fast...mina barn kommer alltid va mina bebisar... kommer ju aldrig kunna klippa av navelsträngen...  

MEN hon har ju gått i klubben 1/2 år, så lite har jag väl kunnat klippa av den...

är SVÅRT för mej att acceptera att mina barn växer så snabbt... jag hinner ju inte med...och det gör mej LEDSEN!   

kan dom inte få va såhär nu några år?????


Å där gick strömmen IGEN...har väl gått 20 gånger MINST under ett dygn nu...suck...!!

nästan så el ledningarna hänger enda ner i diket av all snö..men bara NÄSTAN!   


   

Vintermys!!



    här har an på sej MIN tröja från då jag var liten   här snackar vi RETRO   

ja och syrrans hello kitty strumpisar   som det kan gå   


 

Inte dagens bild men det är min lilla gumma i ett nötskal detta   

hon ÄLSKAR halsband!! har MASSOR! (säkert mer än moster mia   )


  Hon har så mycket "jobb" så hon måste leka å kolla tv samtidgt för att hinna   


  SNUTTIS!!


 

VILL IIIIINTE SOOOOOOOOVA!!!!


Lite bilder på Benjamins rum!!


ska även lägga in bilder på tösens rum också snart...men ska bara fixa med nya gardinerna å sånt först   


   


neee, nu är det nog dax för det okända å senn sussa så man orkar upp imån bitti...borde tvätta 10 maskiner MINST   

men har INTE såna möjligheter när vi inte har nån torktumlare...








Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards