Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

REGNAR!!!?

Av erica - 29 januari 2011 00:28

sitter man här, ska snart börja sova... tänkte bara skriva några rader innan!

REGNAR gör det också i JANUARI??? bara smattrar mot fönstret här... skumt...  

nåja, rätt mysigt iaf... känns som värsta höst myset ute... jaaa, jag älskar OVÄDER   


Idag har syrran varit här   fixade iaf pizza & spelade lite ps3... och ps2  

sååå roligt att hon kommer hit iaf... och så fick vi ju ha en riktig tjej dag/kväll... ja + pojk bebis då   men han e ju så liten så det är ju ingen skillnad! men stora gubben var ju i jobb, och kom hem först ca. 22 ikväll! kom också hem med lite ikea grejjer som han köpte när han åkte förbi tampere idag!!!   


 

en liten expedit hylla hit till sovrummet blev det   eftersom barnen har sina egna rum, men allt endå inte hålls där   passar en liten expedit hylla hit till sovrummet, riktigt toppen!!

har ju en bok färgad hylla nu, och det skär så i ögonen att se på den fula färgen...vill ha allt i VITT eller SVART! (inte i barnens rum då förståss...)

så den får jag försöka  bygga ihop imån... om jag inte har gubben att göra det...bara att konstatera, allt blir ju stadigare då iaf   

men tror också jag e så bortskämd med att han gör allt såntdär, så jag har blivit för "slapp"   


blev också mycket gosedjur åt barnen... och lite papparkaks formar som jag absolut ville ha denna gången!!

 

Bara älskar älgen där!! hihi

Rätt så länge till jul nu men... man har ju då iaf   

Och bäst att passa på när nu nån far till IKEA är annars rätt så sällan nån har vägarna förbi där... fast om ca. 4 veckor har gubben vägarna förbi igen så då ska jag väl nog ha nåt igen!!


Jaaa, och så köpte han FÖRSTÅSS kex choklad!!! får man ju INTE tag på här så, är ju ett måste då nån åker till IKEA    mums...


allt för idag   

 
 
Floorballs

Floorballs

29 januari 2011 03:24

Tja!
Du har en riktigt nice blogg!
Keep up the good work.
//F

http://cashtips.bloggplatsen.se

erica

29 januari 2011 11:39

det var snällt sagt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards