Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

tröttis i ögat...

Av erica - 27 januari 2011 22:57

nu när vi äntligen fått dygnet sväng normalt igen så e man trött rätt tidigt    ibland så man skulle kunna gå sova 9    inget fel i det heller väl ?


Idag var Belles sista klubbdag.. kändes lite lessamt egentligen...men men...hon kommer nog börja trivas bra på dagis hoppas & tror jag iaf   


inatt nu bär det av för gubben till hesa... jeeej... men bara jeeej för att han far via IKEA på vägen hem   är smått ikea tokig!!! dom har ju så mkt jag VILL HAAA!!

fast denna listan blev rätt kort... pga. att syrran var dit förra helgen...   

HOPPAS HOPPAS HOPPAS på att IKEA kommer till vasa!!!


har en äcklig shopping mani nu igen...

så eg borde nog IKEA hållas på avstånd   


mina senaste "kap" åt tösen

   

my little pony pyjamas (även byxor med) och en super söt tröja   

hon som total älskar kläder = SUPERNÖJD!!


hittade ännu en till grej som jag missade när jag shoppade på ellos...

men lika bra det kanske   


har dock hittat nåt på lindex som jag bara borde köpa..............................................


........


   

SÖTT ELLER HUR??


är man en mamma som e svag för just BAMSE & MUMIN kläder så vad gör man   

bara TOTAL ÄLSKAR att shoppa åt mina små troll... allt från kläder till leksaker..möbler...ALLT! mej själv?? not so much   


       

VILL HA ÅT BENJAMIN!!! Åh, så underbart söta....

fast dom 2 första blir det nog   

nåmstans måste man ju dra en gräns...


     

ÄNNU mera åt ISABELLE!!

men ska man välja 2 här då så blir det 1 & 2...

VET att dom skulle hon välja själv också... å mest 2an!!   


 

haha, denna var ju tuff..men NÄE, kunde hoppa över både pepparkakorna & lussebullorna så kan även hoppa över denna!! HAR ju den bästa så!! med KANELBULLORNA!! Benjamin har både body & pyjamas av den...såååå söt!!

  Busungen biter sej i tårna   


     

nåt jag VERKLIGEN måste visa åt tösen imån!! hon e som sagt galen i kläder & halsband & såna girlie stuff... jag tror hon ser upp till moster mia   


     

Sååå söta pyjamas man skulle kunna köpa åt lill killen!!!

hehe...

får väl nog sluta fundera på KÖPA mer idag nu & gå och sova...

och...fundera vidare imorgon   


...TUR att inte gubben vet min blogg adress...  


go natt




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards