Alla inlägg under november 2012

Av erica - 16 november 2012 01:37

   nu börjar jag med julbrev   


 


skickade också med ett julkort åt henne!


 





Av erica - 16 november 2012 01:16

kunde inte låta bli... att åka till stan idag... igen!

köpte 3 st ramar att lägga kisse bilderna i, som BORDE komma imån... men man kan inte vara en stund säker, posten segar ibland...

och så köpte jag mera tejp   


 

för några dagar senn, köpte jag rött... (såklart!)

idag blev det blått & rosa!


har också köpt söta tejp på ebay!


 

2 st "air mail" tejp! me   


 

en annan variant av "air mail"

såå fräcka!!


 

bara allmänt sött...


 

same same but diffrent


 

ja... som sagt, älskar stjärnor! märks väl inte antar jag   


på tal om stjärnor!! köpte denna igår också... eller beställde från Ellos! en big one!



 




Av erica - 16 november 2012 00:12

och igen en extra sväng via radhusen och kolla julbelysningen   

gulle killen!


Av erica - 15 november 2012 02:49

Har snuttis bilder på golla kissen!


 

utan blixt, men enda sättet att få katterna att ha ögonen öppna   


 

sååå söt!!


 


åh, mina underbara frassar!!

      



Av erica - 15 november 2012 02:43

Från Zoe i England   


 



 


fattar inte varför fonen börjat ta så dåliga bilder helt plötsligt... eller så tar jag utan blixt utan att tänka på det... kan ju faktiskt va så enkelt   



Av erica - 14 november 2012 01:53

igen... är hela tiden natt...

har packat och packat och fixat etiketter ikväll... mår nästan illa nu   

skulle man få va ensam hemma när man gör sånt, hade allt varit betydligt mindre stressfritt...   

men men...


idag fick jag mail av en tjej Rebecka, att hon ritat färdigt mina kissor   


 

Mozart   


 

Beethoven   


 

Vivaldi   


igår var jag och köpte en sak från findit, ett nytt STORT klösträd åt katterna!

mamma tog vårt gamla åt Frida! 

det vi hade var helt enkelt för litet för 3 frassar... men detta nu är stort och fint   


 

checkar läget   

det lutande tornet i Pisa   

men är fixat nu!! ser ju betydligt snyggare ut... om man säger så   


 

PUSSAS   


 

    


 

Beethoven njuter i nya sneda klösträdet! 

(men som sagt, fixat nu)


 

helheten , en sned sådan   

(gårdagens bilder)


 

igår, måndag när vi var till stan... tösen hade egna pengar och köpte den röda!

hon ska köpa den gråa nästa gång vi åker till stan   

dom var ju bara 3,90/st vilket jag tycker är billigt...

värsta är ju att vi har massa gosedjur redan... har fört flera sopsäckar till mammas varma källare... vi har inte rum hemma...

och endå köper hon mer... men, svårt att få hon att fatta det när hon hittat en KATT   


nu har moffa även beställt Isabelles julklapp   


 

detta har hon önskat sej... hon älskar prinsessor!

min lilla prinsessa   


och nu när det endå är natt kan jag ju lägga in söta suss bilder på mina darlings     


 

  


 

  


 

  


 

  


 

  


mina sötisar!!







Av erica - 13 november 2012 22:34

blev en extra runda runt radhusen för lill killen såg julbelysning som han ville kolla närmare på   


Av erica - 13 november 2012 00:52

blåste kallt... men var såå friskt med en liten prommis!


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards