Alla inlägg under november 2012

Av erica - 27 november 2012 01:51

2 brev idag! wohooo!!


 

&


 


Isabelle blev lycklig när det kom ett dalmatin brev hit... tyvärr var det till mamma   

men min brevis i danmark lovade att skicka dalmatin brevpapper till tösen   




Av erica - 26 november 2012 01:24

2 brev till USA...


   

eget fixat kuvert! (blev snyggt förutom den jävla tejpen!!)

såå roligt att pyssla... fast man har öronvärk och skit...

vaknade förkyld IGEN!


+ ett julkort till Crystal


   


 

+ julkort


 


Av erica - 25 november 2012 02:09

voi voi... men idag/ikväll/inatt har jag haft värsta städ dillet igen... så kunde inte riktigt sluta   

sådär bara ÄR det ibland...


 

Belle sitter och pysslar vid sitt skrivbord!


 

sötis!!


 

är mumintroll på G i pappas dator   

haha!!


 

sötis!!


 

glad sötis!!


var till minimanis tygaffär en dag efter en "tom rulle" här för några dagar senn...

idag fixade jag den i "hissgardinen"... fick tipset av pappas fru, Inga-Britt!

JAG tycker det blev snyggare iaf!!


 

  


 

spikat upp ett svart hjärta med rött jul snöre i vardagsrummet också...

är en griffel tavla... vete 17 om jag vill ha den där... men testar iaf! får man ju se!

närmare jul hade jag tänkt skriva "god jul" på den...


 

gillar denna mest för den har så FINA FÄRGER   

hade gärna fått vara en annan text... haha


 

  


Av erica - 24 november 2012 01:59

ovanligt... not...

sov 2 timmar!! ikväll... så hur f-n ska man kunna sova inatt då...

är rätt länge senn jag sovit på kvällen nu, men sover man för lite på natten, måste man väl NÅNGÅNG sova ikapp lite?

men såhär är det för mej! jag ÄLSKAR nätter!!! 

är mest aktiv då också! så är det bara... 


 

   puss på dej kompis   


 

   BFF   


lilla vitingen vill hellre gosa för sej själv... men även han vill gosa med kompisarna ibland!   


 

kjaaaamas   


 

  


 


har haft mycket gose tid med kisse missarna ikväll   


idag var jag också på shopping... höm höm...

men idag hade jag gulle tanten med (tösen)

var bara åt henne vi shoppade idag! (inget sinooperi)


 

papprena är också lillebrors...   

han tycker om att pyssla med papper! 

även pärla gillar han... IBLAND    (när han inte vill kasta runt dom i hela huset... haha)


 

även silver & guld pärlor... first time!! 

så fina!!


 

myycket glitter & glamour idag   


OCH lite ebay shopping...


 


 


 


 


kliar i fingrarna!!!! 

vill ha hem nuuuuu





Av erica - 23 november 2012 02:46

GLÖMDE ju lägga in bild på dagens inköpta pyssel... kunde ju INTE låta bli, så före bion drog jag med mej syrran till sinooperi och shoppade ÄNNU mer än vad jag gjorde igår! voi voi... vill åka dit imån också   


 

för fina saker alltså!!




Av erica - 23 november 2012 02:34

besällde just en klapp åt Benjamin, får jag hämta cash av iso mommi imån!

blev såååå glad att jag råkade hitta denna i en webbshop i FINLAND!


 

han har berättat att han önskar sej denna av tomten så   


och idag hittade jag nånting ännu för iso mommos peng till Isabelle

tog foto tillsammns med spännorna jag köpte igår!

(blev mera åt Belle, men samma summa... hade 5 euro rabatt på princess tunikan så)


 

tror det kommer va nöjda kids!! 

  


nu är det bara att komma på nåt åt fammo & faffa att köpa då också... 

så får jag SJÄLV börja fundera på klappar!!   

har inte ens presenten fixad åt lill killen ännu...



Av erica - 22 november 2012 22:44

exakt ett år senn jag kollade part 1   

hur det råkade sej!! hihi

men denna gången var jag med syrran!


 

        


Av erica - 22 november 2012 22:27

Ett brev från USA!


 


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards