Alla inlägg den 30 november 2012

Av erica - 30 november 2012 01:17

nu beställde jag tröjan åt lill killen till klapp... skumt att det inte funkade just!


 

själv gillade jag den gröna varianten bättre... men denna har killen valt så!


får duga   


(neej då, nog är denna helt okej också... )



Av erica - 30 november 2012 01:03

ikväll var syrran och hennes Tore hit, oj så kära dom ser ut att vara   

oj om man ens hade fått va sådär kär   

barnen gillade tore... "Toli" som Bumbisen kallade honom... Benjamin har svårt med R... och tydligen E också !! HAHA

ELLER så tyckte han helt enkelt att han passade bättre att heta TORI   


har köpt mera papper... hahahahah

men nu ska jag nog försöka sluta... för nu har jag en hel drös med såååå fina papper!!

SÅ NÖJD!


 


 


 


 

så nu ska här börja printas!!!

(inte mera idag...)


kliar i fingrarna igen... och man har fått så många roliga ideer också på pysselsidor!!

mums!


Beställde just också en klapp åt Belle... skulle köpa en åt killen också men då funkade det inte!?

anyway, denna köpte jag till tös!


 

så fin, så skulle gärna ha en själv också   



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards