Alla inlägg den 11 november 2012

Av erica - 11 november 2012 03:12

FÖRST nu... mot morgon kvisten hinner jag blogga!!

har fixat etiketter... och doonat med annat också! är ju en nattmänniska och har alltid varit, så jobbar mest effektivt på natten, och sover allra bäst på dagen   

MEN går ju inte att sova när man har barn... men sover killen på dagen, gör jag det också, absolut! 

äh, man sover när man hinner...  


by the way... angånende mitt jobb rum...

har flyttat ut därifrån redan   

jag är grym... haha...

nej men kändes inte bra... var rätt mörkt och så... 

så nu har jag flyttat in till Benjamins rum, kastat ut den stationära datorn, och fixat en work station helt enkelt... får jag försöka komma på HUR jag får dörrarna låst så inga små fingrar går dit   

nya stället är MYCKET bättre!

ja, jag är OMÖJLIG... har aldrig sagt annat heller   


 

sååådär ja   


får ju inte på nåt sätt vara "ifred" här... men men... kändes bättre iaf!

mer "centralt"   

(har ju en massa etikett material, kuvert, pennor, frimärken... där ovanför... så alla mina saker rymdes perfekt också!)


 

min vampire diaries kalender, mina brev att svara på, en grejj med mina tejp, lim osv... och post för AVGÅENDE post!   

ja, och såklart VÄRLDEN! som jag fick nagga lite i kanterna för att få att rymmas...   


 

   vampire diaries


var ju förut en stationär dator här, som var meningen åt tösen... då hon ville spela spel eller nåt sånt, men hon satt där typ EN gång... så kunde lika bra ha det som mitt ställe då!

EFTERSOM VI HAR FÖR LITET HUS!! måste man fixa det på nåt annat sätt... än att bygga ut alltså   


nej nu yrar jag... borde sova nu!

GONATT!






Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards