Alla inlägg den 20 november 2012

Av erica - 20 november 2012 04:22

 

  detta brev är åt Karen i New York!

 

och ännu ett julbrev till Danmark!




Av erica - 20 november 2012 03:37

typ!

idag (ja väldigt många timmar tidigare idag) kom kattbilderna!!! JEEEJ!

så lycklig! nu är dom uppe! Kommer få hem en ny Vivaldi bild snart också (mera lik som andra bilderna, bara ansikts bild så att säga... passar dom bättre in tillsammans alla!)


 

shitt så snyggt att få ha bilder på mina prins katter   

  


 


var till minimani ikväll och kunde inte låta bli den där "julkort" grejen jag hittade sist...


 

NOW I HAVE IT!!

  

ibland bara kan man inte låta bli...


var till minimani av den anledningen att jag skulle köpa en födelsedags present till Nelly!

så nu är det fixat!


annat inköpt... på ebay...


 

bara sååå fräcka!!


och så har jag vunnit lite finska frimärken på tradera!!


 

endast 72 kr!!


 

92 kr!!


och så har jag beställt lite etiketter!

ja, gör ju såna själv, men först och främst är jag sååå trött på mina egna när man sitter och gör såna VARJE DAG... och för det andra, så kan inte jag göra såna här jag köpt... som har bilden ovanpå och texten under!

dom är ju mkt snyggare   


 

1 ark...


 

1 ark...


 

2 ark...


 

1 ark...


 

1 ark...


gubben sökte Vivaldi här en kväll... gissa var kissen var   


 

tittituuuuut   


 

  


så nöjd   



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards