Alla inlägg den 17 november 2012

Av erica - 17 november 2012 19:38

 


 

  


 

  

(love this one)


 

  


 


 

  


Av erica - 17 november 2012 00:56

och lite annat!


 

mys på HÖG nivå   


 

Valdi myser vid eldstaden , varmt och gött!


 

hur gullig kan man bli alltså...   


älskar mina katt prinsar, vilket ju säkert alla förstått redan...  

och när barnen inte vill samarbeta, får katterna göra det !! HAHA


 

nöjdis   


 

denna bild tog gubben ikväll   

shit vad jag och tösen satt och skrattade åt denna!

ser ju ut som dom skulle sjunga   


 

kompis mys på högsta våningen   


har glömt att lägga in en bild på nya tv bordet... så får väl göra det nu då...

är också det fixat   


 

iaf jag gillar att det är MINDRE! 

och högre...


 

denna såg jag jag på mini mani igår... vill haaaaa....

precis mina färger också   

måste nog kanske åka och köpa den nån dag... 

9,90 är inte hela världen (eller var den 9,95...    DÅ är det hela världen   )


nej nu måste nog jag hoppa i säng... trött som en skit!


GONATT!


Av erica - 17 november 2012 00:40

skrev 3 brev på förmiddagen också när Benjamin sov!

mamma var här och skrev brev också! HAHA   


 

+ ett julkort


 


 

+ julkort


 


 

+ julkort


 


4 brev iväg idag! wohoo 

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards