Alla inlägg den 8 november 2012

Av erica - 8 november 2012 00:51

idag har vi varit till stan IGEN   

checkade faktiskt in burkarna, men kunde låta bli... vet ju inte vad jag skulle göra med dom egentligen...

men bara för att jag skippade dom IDAG betyder det inte jag skippar dom nästa gång   


fem förlag kom ju för några dagar senn, och jag fick låna mammas bok om cupcakes!! 


 

otroligt SÖT bok, med många ideér tills Benjamins kalas... ja och mitt eget   


IDAG var gubben också efter ikea paketet till matkahuolto, så nu har vi byggt upp mitt "skrivbord"

men OBS!! inte alls städat och fixat där ännu...


 

blev lite snävt att slippa in   

men ingen fara, vi slipper alla in dit så   


 

och som sagt...ska ju fixas massor ännu...

men kommer bli bra!!



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards