Alla inlägg den 4 november 2012

Av erica - 4 november 2012 01:36

puhh... nu har jag satt ut 23 annonser på tradera... hoppas få allt sålt som förra gången! men troligen inte nu när jag har så många annonser...sist hade jag väl bara typ 13    nåja, försöka duger!


idag var Isabelle på Mineas kalas... senn efteråt åkte vi till suvi kirppis och senn fammo & faffa...

när vi kom hem fick jag städ feeling... och började gå igenom saker i bastun, som nu är förråd för en massa leksaker och kläder... har lixom fixat lite där nu så mitt jobb rum kan ta plats snart!

najs att sitta och jobba i en bastu   

ok FÖREDETTA bastu, men iaf...

men är enda extra utrymmet vi har, så man får ta det man har helt enkelt...


idag har vi avmaskat alla 3 frassarna! och som alltid, är dom inte SÅÅ förtjusta i det   

jag avmaskar var 4:e månad året runt, så blir 3 mars nästa gång då   

(vid behov kan man ju avmaska tidigare)


 

HA HA   



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards