Alla inlägg den 2 november 2012

Av erica - 2 november 2012 02:23

 

synd bilden blev suddig...

NÖJD är Mozart iaf!!   


 

Mozart   


 

snobbig kisse?   

köpte ny stol dyna från jysk idag! 

SÅKLART i rött... och vitt   


 

NEPP! matte ska vi inte kolla på idag inte...   



Av erica - 2 november 2012 01:42

mitt i nassen igen... men inatt har jag ångest... pga. många olika saker...så kan inte sova!

är inte pyskiskt sjuk... ifall nån undrar... utan ibland kan en helt vanlig människa ha små problem man måste hitta en lösning på! helt enkelt...


dagens inköp:


 

blir tokig på den gamla... så behövde ny!

betalt och allt... men får hem den först om 2 veckor... TRIST men sant...


var in till lindex gw gallerian förut ikväll... hittade inte det jag skulle ha, så blev en MINI beställning


 

OCH


 

dessa jag ville ha igår, köpte jag idag!


och så en mini order från H&M...


 


rosa örngott åt tösen & turkos/ljusblått åt killen

 

 

2 st    för goa!!


 

och en super fin kökshandduk till MEJ   


slösat lite pengar... men det får man väl när man har ångest...   

iaf har syrran sagt det   


citerar syrran "är man lycklig shoppar man, är man olycklig shoppar man ännu mer" 




Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards