Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

biljetter!

Av erica - 29 maj 2012 23:38

idag kom alla 4 biljetterna till mumindalen!!! jeeej   

iaf Benjamin börjar bli ivrig nu! hihi


vet inte hur jag lyckades få bilden såhär suddig...

man ser ju inte ens vad det är på bilden  

men det är alltså armband till mumindalen!!     


idag kom jag & lillebror på att vi skulle åka till kvevlax bibliotek   var dit sist när jag var liten... hehe

så var väl dax  

såg nämligen på bibba sidan att en bok vi sökt fanns där i hyllan, så passade på!

senn direkt efter tösen till dagis

--------------> iso mommo!

senn efter iso mommo somnade isabelle, och har sovit senn dess.... var bara uppe och åt, senn gick hon sova igen!?? har sovit senn 18 typ!!!

fattar ingenting....?! måste ju va extremt trött...

hoppas det är övergående iaf, så jag inte behöver bli orolig...


kompisarna  


idag har jag också beställt en ny matta till vardagsrummet! 

vill ju ha VIT, men den vita jag har nu är INTE vit mera... så får bara acceptera att det INTE funkar med vit matta i detta hem... så beställde en GRÅ!

har ju en grå i hallen också så... fast den är ljusare grå... pissigt...

 


fick 50% och gratis frakt, så passade på!!


den bilden har jag på nåt sätt (som jag inte vet själv) lyckats spara från min telefon  


  min telefon iaf!!!

      


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards