Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

HOSTAR i ETT!!!

Av erica - 29 maj 2012 00:35

kan inte sluta hosta, bara hostar och hostar och hostar.... barnen måste ju sova dåligt i samma rum som mej tippar jag... kan bara inte sluta hosta!!!   så inte direkt lätt att sova...

hostar så jag får huvudvärk... fy 17!!!  


kan lika bra lägga in lite bilder då...


blev en komisk färg på denna bild...

var också meningen jag skulle ha alla 4 katterna på denna bilden, men den ena hann slinka iväg  


    

Belle klättrar i äppelträdet  


ger en släng kyss åt mamma ?  




bumbelibus busar  






Ronja fyllde 7 år idag (28.5)

Grattis tanten!!  


lill kompisin!! fråga mej inte vad han har på nosen!! var SVÅRT att få bort också  


denna bild är tagen förra natten! bara så komisk... hon har huset fullt av RIKTIGA katter, men endå räcker inte det utan hon ska även sova med en massa mjukis katter  

hon har MASSOR av dem!!

 


Isabelle = en riktig kattvän.

okej djurvän överlag, hon ÄLSKAR djur... men katter är nåt alldeles extra!


                     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards