Alla inlägg den 25 mars 2011

Av erica - 25 mars 2011 16:44

åkte efter tösen till dagis idag & efter åkte vi raka vägen till GW gallerian och LINDEX    hade tänkt handla allt där istället för att beställa, men eftersom inte allt fanns så köpte vi bara skorna där och så beställde jag resten då vi kom hem  


     

dessa fick barnen idag då, dom går full rulle med dom inomhus nu  

men senn blir dom ju uteskor och då förblir dom det också! tål inte att man går med skor inomhus om dom inte är splirrans nya!!

men var dom inte söta?? gubben tyckte "oj vad du har köpt fina skor åt barnen idag" men när han fick veta dom kostade 14,95/st tyckte han inte dom var lika fina mera    han menar dessa finns ju utan bilder betyyydligt billigare... men var ju just dessa jag ville ha  


detta beställde jag då jag kom hem :


dessa köpte fammo åt Belle! (födelsedag)


   

dessa köpte jag, en åt tös en åt killen!


   

dessa åt tösen!!


och mera trosor åt henne!


blev mindre åt lillebror denna gången, men då igen en annan gång får han mera, så det jämnar ut sej alltid!!


snart kommer det ut en sommar body på lindex som jag ska köpa åt bus bebis!!


denna:


 

då får ju han en grej till iaf  

fan va lindex har fina kläder... kan ju bara inte sluta shoppa! fast jag försöker...  


vann också en sak på tradera igen idag...  


    endast 52 kr!!!  


hittar INGET åt liten på tradera... såå trist!!


nej nu ska jag göra mej i ordning för FEST   

Av erica - 25 mars 2011 01:20

en av dom hemskaste jag kollat på länge.... ryyyser!!!


     


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards